noekult Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Noen som har erfaring med sporingssystemer? http://bimmers.no/topic/793044-sporingssystemer-til-bil/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Som regel er det ikke batteriet det er feil med, men bilen eller brukerfeil. Nå kan jeg riktignok kun svare for min del, men når det verken er feil på bilen (IBS, dynamo etc.) og batteriet blir jevnlig vedlikeholdskostnadet med batterilader av type ctek skal det være vanskelig å få gjort noe galt. Ellers tyder det på at de originale batteriene fra BMW har/hadde en svakhet når problemet er gjeldende for mange. Totalt sett tror jeg ikke det er særlig forskjell på at batteri fra Biltema og et originalt batteri fra BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Har kjørt på biltema batteri i halvannet år nå, har ikke hatt noe problem med det enda. Funker nok mer enn godt nok til mitt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Eneste teksten vi har i leiligheten... Bildet er fra ett par år siden..har blitt litt mer koselig på rommet til bebi nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Har son "LOVE" skilt i stuen, og noe over sengen må bare jatte med når fruen har en plan. Ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Har son "LOVE" skilt i stuen, og noe over sengen må bare jatte med når fruen har en plan. Ellers... Nå bor jeg hjemme enda hos mor ... Men Mamma pynter også med slikt, over min seng også.. Er jo helt greit og se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Eneste teksten man finner rundt om i leiligheta mi er "Miele, Kenwood, LG" osv. Mer enn nok for min del det. e30_joakim og knoskar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 (endret) Har "Home" eller noe sånt, gjemmer bort "E" og setter opp "Ohm". Ellers er det lite av slikt!Ohm er forøvrig navnet til den kjente tyske matematiker og fysiker Georg Simon Ohm, de fleste har vel hørt om Ohms lov Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret Desember 16, 2014 av FredrikE24 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Stemmer dette!? http://eavisa.com/2014/12/15/na-blir-det-forbudt-a-sykle-pa-bilvei-syklistene-raser/ Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Stemmer dette!? http://eavisa.com/2014/12/15/na-blir-det-forbudt-a-sykle-pa-bilvei-syklistene-raser/ "eavisa - Virale og morsomme historier" Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 løøø....jeg ble glad....haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Dette er 100% meg Noen uker senere debatterte NRK P1 dette i programmet Norgesglasset. Virker som om flere misliker denne trenden, interessant! Tenkte på innlegget på den bloggen altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 (endret) Akkurat starta S7 av Sons of Anarchy, gleder meg vilt!Nyt det! Ikke se alle på rappen, da ødelegger du helheten snakker av erfaring Ble stoppa av vegsenet i dag, idioten synes at bilen min var lav greidde ikke la vær å le jeg fikk "snakka meg ut av det", men faen heller da? Endret Desember 16, 2014 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Måtte vel ha noe å pirke på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 (endret) Nyt det! Ikke se alle på rappen, da ødelegger du helheten snakker av erfaring Ble stoppa av vegsenet i dag, idioten synes at bilen min var lav greidde ikke la vær å le jeg fikk "snakka meg ut av det", men faen heller da? Har sett to til nå, en til senere i kveld (prøve å se den siste 24. kanskje) Bilen din er vel litt senka, eller? Endret Desember 16, 2014 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg