sveigis Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Den Leafen er ikke tilfeldigvis hvit med sorte felger? Er ett kvinnfolk som kjører rundt her i en slik som tror ho er fritatt ifra alt som heter trafikkregler... Ho var centimeter ifra å kjøre i siden på E90en min rett før jeg skulle bytte den inn i F10 tidligere i år, ho ga flatt faen i vikeplikten ved Jokern på Asdal. Ho buste ut i dette oversiktlige krysset vel vitende om at jeg kom til å stoppe selv om ho brøyt vikeplikten, der tok ho grundig feil kan du si... Nei. Denne er typisk Leaf blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 (endret) Compact har dårligere batteri. Men samtidig har den mindre skjerm og lavere oppløsning, så batteritiden er tilsvarende, eller bedre Endret Desember 18, 2014 av K-E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Men samtidig har den mindre skjerm og lavere oppløsning, så batteritiden er tilsvarende, eller bedre Joa. Z2 er like bra til en bedre pris. Godt alternativ[emoji4] mange brykt på finn og[emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 http://www.automobilwoche.de/article/20141215/AGENTURMELDUNGEN/312159985/1276/umweltschutz-okobilanz-von-elektroautos-nur-besser-mit-okostrom#.VJKcuCvF91B Interessant, ikke akkurat uventet og forhåpentligvis et argument for å jekke ned litt på alle bonusene elbiler får. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Joa. Z2 er like bra til en bedre pris. Godt alternativ[emoji4] mange brykt på finn og[emoji4]Z2 er den beste telefonen jeg har hatt. Jeg er veldig kresen og har byttet mange telefoner fordi et eller annet har irritert, men denne modellserien er strøken. Også er batteriet rått ja! Jeg har alltid Stamina modus på, rekker til to dager med normalt bruk eller en veldig lang dag (18 timer) med intens bruk - og med ingen merkverdig ytelsesreduksjon. Har hatt tlf i rundt ett år nå, verken sløvet ned eller mistet nevneverdig batteritid. Har oppdatert software jevnlig, ingen bugs heller. Har mistet den på gulvet mange ganger og, samt vasket den i vann for å fjerne smuss, ingen stress.Verdens beste telefoner. Jeg har en iPhone 6 også, digger den eldre Z2en så mye mer. Skulebollen og eriksen76 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Elsker min Samsung Mega <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Har z1 selv. Fungert bra. Men daua lørdag. Tror det er dårlig kontakt til batteriet elns. Får se hva de sier når jeg leverer den på rep. Har z3 på jobb. Har den en ukes tid før jeg lader. Kjøpt meg note 4 nå. Og ser ut til å funke bra. Men ekke helt enig med ordlista på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Dette blir jo artig.... http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bil-og-miljoe/oslo-sjekker-om-det-er-mulig-aa-oeke-bomprisen-for-dieselbiler/a/23358620/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Flaks jeg var tidlig ute og kjøpte V8 bensin Kommer til å spare massivt noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Har en v6 bensin <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Glad jeg ikke har V6 eller V8 bensin... Bensin koster altfor mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Det samme koster billån...og sporing av bilen. Og reise. Og burgere. Og kebab. Og lyspærer. Og dekk.... Alt koster. Er bare snakk om hva man vil bruke pengene sine på e30_joakim og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 (endret) Drivstoffprisene har jo sunket! Faktisk nede under 13kr per liter med de 20ørene på statoil-rabatten Kun søndager dog.. Men jeg forstår ikke helt hysteriet med forbruk, om bilen bruker 1 liter milen eller 1.3 så er det ikke det store prishoppet opp i løpet av et år. Nå regnet jeg bare kjapt på det, men forskjell ved 14kr literpris og 15k km i året er fra 1 liter milen til 1.3 liter milen kun 6000kr. Jeg betaler glatt 500kr ekstra i måneden for å kjøre V8'er Forøvrig er mitt forbruk basert på omtrent kun køkjøring. Endret Desember 18, 2014 av Julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Enig der... Det er så små marginer at man egentlig ikke tenker no særlig over det i det store bildet.. Men på en annen side... 6000kr i året på bensin...så si 3000kr i forskjell på forsikring... litt her...litt der...vips...man sparer 10k i året på å kjøre en kjip bil.... Men er det verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Sporing koster så og si ikke noe ca 2000 første året og 1000 pr år etter det. Grei deal om man sparer en del på forsikringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg