Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, tror bella napoli er åpent? Dem har jo ALLTID åpent.

Hadde det vært skilt på Merca sku du fått lånt den. Har en W124 300e coupe stående på stangnesbasen, utenfor Bil i Nord. Hvis ikke kommer jeg hjem i morgen, så kan du være privatsjåfør på 328'n mens jeg er på fest  \:D/

Stemmer det...den har du vel ikke hatt skilt på i mange år....ikke hørte jeg noe mer om den alfaen vi snakket om ifjor heller?

Nei privatsjåfør a du... bare fordi jeg er pakistaner?! :P

Da får du heller invitere meg og kona med på fest så jeg har NOE å finne på her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstern har en en 2003 modell som har rullet 110.000km. Så 200.000 på en 98 modell synes jeg ikke er unaturlig lite, og behøver på ingen måte betviles.

For min del så kjørte jeg lite i fjor, pga at kollektiv til jobben gikk fortere en bil. Så det forklarer lav km på min.

Endret av flobben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54268189

Hmm :hmm: Lurer på å sende mail og høre om han kan dokumentere kilometerstanden :P

Ca 13 000 km i året er jo forsåvidt realistisk det, men ville fortsatt sjekket serviceheftet nøye og sett på kvitteringer. Er jo en forsåvidt lav kilometerstand på en 15 år gammel bil, ser også at den er brukt importert så det har helt klart vært flere eiere på den med forskjellige årlige kjørelengder.

Bilen står i en flislagt garasje og setene ser bra ut. Enough said for meg.

Så du er bra lettlurt med andre ord :P Er det derfor du så ofte sitter her og banner i Tulletråden hver gang du har kjøpt noe, solgt noe eller fått utført noe arbeid ;)

"Bilen sto jo for faen i flislagt garasje, likevel så solgte den kuken meg bil som egentelig var gått 500 000 km. Jævla fi....tryne altså " :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er nok ikke det. Prøvde bare å sette et poeng... Så og si umulig å bestemme noe ved å se på bilen, men jeg synes forholdene ligger til rette for at det kan være realistisk. Trodde ikke jeg hadde klaget så fælt mange ganger her! :)

Du får kjøpe denne så slipper du å være i tvil:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54438764&searchclickthrough=true

Endret av 316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 13 000 km i året er jo forsåvidt realistisk det, men ville fortsatt sjekket serviceheftet nøye og sett på kvitteringer. Er jo en forsåvidt lav kilometerstand på en 15 år gammel bil, ser også at den er brukt importert så det har helt klart vært flere eiere på den med forskjellige årlige kjørelengder.

Så du er bra lettlurt med andre ord :P Er det derfor du så ofte sitter her og banner i Tulletråden hver gang du har kjøpt noe, solgt noe eller fått utført noe arbeid ;)

"Bilen sto jo for faen i flislagt garasje, likevel så solgte den kuken meg bil som egentelig var gått 500 000 km. Jævla fi....tryne altså " :P

Jepp, er det jeg også tenkte på. Tenkte å maile og høre om han kunne sendt noe dokumentasjon på kilometerstanden, for den var overraskende lav (min er 99 med 330 på telleren). Bedre utstyrt er den også enn min (hvis det er lov å si?). Kanskje jeg bare skulle sendt mail med en gang :P

Som en annen påpekte også, den var nettopp solgt til en enda lavere pris. Men ikke umulig nye selgeren, forøvrig polakk eller noe sånt, har ordna en del feil. Skal ikke stikke det under en stol at jeg er skeptisk til polakker og (sorry Wicky) mørkhudede som selger bil. Det var ikke heftelser på den, og nettopp eu-godkjent, så ikke umulig at den er i god stand heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel ikke forvente for mye av en bil til 20-30 lapper. Ser merkverdig mange som klager over både det ene og det andre med billigbiler, for eks bulker de burde ha sett da de så på bilen også videre... Men bilen så pen ut.. :) Så en Volvo 940 i går (ja da, de er ikke pene) med en eier som hadde gått ca det samme. Skuddsikker og pålitelig bil... For moro skyld, annonsert i Brumunddal om du vil se for å sammenligne slitasje evnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er nok ikke det. Prøvde bare å sette et poeng... Så og si umulig å bestemme noe ved å se på bilen, men jeg synes forholdene ligger til rette for at det kan være realistisk. Trodde ikke jeg hadde klaget så fælt mange ganger her! :)

Du får kjøpe denne så slipper du å være i tvil:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54438764&searchclickthrough=true

Neida, det er bare jeg kom tøyser litt :) Heller syting og klaging over hverdagslige ting enn prat om hvor fulle folk var i går eller hvor fantastiske sure gamle Mercedeser er...

Jepp, er det jeg også tenkte på. Tenkte å maile og høre om han kunne sendt noe dokumentasjon på kilometerstanden, for den var overraskende lav (min er 99 med 330 på telleren). Bedre utstyrt er den også enn min (hvis det er lov å si?). Kanskje jeg bare skulle sendt mail med en gang :P

Som en annen påpekte også, den var nettopp solgt til en enda lavere pris. Men ikke umulig nye selgeren, forøvrig polakk eller noe sånt, har ordna en del feil. Skal ikke stikke det under en stol at jeg er skeptisk til polakker og (sorry Wicky) mørkhudede som selger bil. Det var ikke heftelser på den, og nettopp eu-godkjent, så ikke umulig at den er i god stand heller ;)

Ja jeg skjønner din skepsis veldig godt og det er slettes ikke sikkert du heller får noe vettug svar på Mail, han har skrevet en veldig kort annonsetekst og har blandt annet ikke satt navnet sitt på annonsen. Da virker det automatisk for meg at her er det noe som skjules... Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...