awt Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Jeg synes også det generelle brukergrensensittet er elendig. Det virker også som om de kun satser på mobile enheter (som forøvrig er enda mer elendig etter min mening). Jeg likte mye bedre når man kunne velge bilmerke, så modell, kontra den løsningen som er nå der man får alt opp på siden. Jeg fatter ikke hvordan de kan tro at dette er mer brukervennlig. Jeg synes også de burde hatt en form for tilbakemeldingsfunksjon på selgere/kjøpere, men det kommer neppe. Det er vel slik blir det vel dessverre når man i praksis har monopol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Jeg var vel den første som klagde på at de fjernet "Avansert Søk" inne på Bil... men tilbakemeldingen var "Etter nøye undersøkelser har vi kommet frem til at det er lettere å bruke den nye funksjonen. Om du lurer på noe, så ligger bruksanvisning HER".... Søplefolk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Er mer imponerende at mobilsiden til finn ikke automatisk setter deg over til pc-versjonen når du sitter på PC. slik som ca. alle andre nettsider gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Hadde det i det minste vært mulig å fjerne "m." i URL-en, så hadde det hjulpet godt på, men nei, det hadde vært for enkelt. Jeg ser forøvrig at de faktisk har klart å ordne slik at "Andre annonser fra samme selger" ikke sender en til mobilsiden lengre, noe som er ganske imponerende. ...men at alt etterhvert skal gå over til å benytte samme idiotiske løsning som bil-annonsene, det er ren tragedie. Jeg lurer jo litt på hvem disse brukere som gir disse tilbakemeldingene er. Jeg tror de er ganske så fiktive, og at flere hos finn.no må finne opp hjulet på ny daglig for å forsvare sin egen stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Hvor mye olje og hva slags olje skal jeg ha i en 250d w124 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Hadde det i det minste vært mulig å fjerne "m." i URL-en, så hadde det hjulpet godt på, men nei, det hadde vært for enkelt. Jeg ser forøvrig at de faktisk har klart å ordne slik at "Andre annonser fra samme selger" ikke sender en til mobilsiden lengre, noe som er ganske imponerende. ...men at alt etterhvert skal gå over til å benytte samme idiotiske løsning som bil-annonsene, det er ren tragedie. Jeg lurer jo litt på hvem disse brukere som gir disse tilbakemeldingene er. Jeg tror de er ganske så fiktive, og at flere hos finn.no må finne opp hjulet på ny daglig for å forsvare sin egen stilling. Helt enig. Rotete, tullete system. Sikkert for å få flest mulig over på "smartversjonen av fikk" aka m.finn.no, vekk fra pc. vet ikke om de tjener mer på å la alt gå på m.finn? Alt handler sikkert om å tjene mest mulig for dem også? Håper de skjønner problemet den dagen folk slutter å bruke finn pga den forbannede m'en foran... : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Problemet er at folk flest ikke bryr seg om at de er på mobilversjonen (de fleste vet det nok sikkert ikke engang), og når finn.no i tillegg har monopol vil de nok neppe miste så mange brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Hvor mye olje og hva slags olje skal jeg ha i en 250d w124 ?Sjekk www.castrol.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 (endret) Hvor mye olje og hva slags olje skal jeg ha i en 250d w124 ? Det er jo helt galt forum å spørre på, men du kan regne med 6 liter + 1 liter. Når det gjelder olje så er syntetisk bra, 5W40 er perfekt. Har du aldri brukt syntetisk, så er vel en halvsyntetisk greit. Jeg har større bunnpanne som rommer 7,3 liter ink. oljekjøler, men tror de vanligvis tar rundt 6-6,5 liter. Endret Januar 29, 2015 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Hvor mye olje og hva slags olje skal jeg ha i en 250d w124 ? Har stående noe spillolje ifra E34en som du kan få Shattered og turbina10 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Neste helg så skal jeg kjøre til Mo i Rana , sånn ca , mulig litt før Mo i Rana. Kjøre til Elverum og riksvei 3 oppover ? og E6 fra Barkåk og opp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 (endret) Trenger hjelp fra dere datakyndige her... Jeg har to PDF filer (3MB og 2,5MB) som jeg ønsker å dele (skal lage en annonse og vil at potensielle kunder skal kunne gå på linken min og laste ned den PDFen de ønsker). Hva er greieste måten å gjøre det på? Helst ikke på sider med mye spywares og sånt (dvs. sånne tradisjonelle fildelingsnettsider...)Har Dropbox. Bruke Public-mappen der kanskje? Endret Januar 29, 2015 av noekult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Neste helg så skal jeg kjøre til Mo i Rana , sånn ca , mulig litt før Mo i Rana. Kjøre til Elverum og riksvei 3 oppover ? og E6 fra Barkåk og opp ? Pewletur? Jeg ville kjørt RV3, men det er fordi jeg er så lei av E6'n... Er nok kanskje tryggere å bedre å kjøre den hele vegen, men til litt avveksling går RV3 fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 (endret) Trenger hjelp fra dere datakyndige her... Jeg har to PDF filer (3MB og 2,5MB) som jeg ønsker å dele (skal lage en annonse og vil at potensielle kunder skal kunne gå på linken min og laste ned den PDFen de ønsker). Hva er greieste måten å gjøre det på? Helst ikke på sider med mye spywares og sånt (dvs. sånne tradisjonelle fildelingsnettsider...) Har Dropbox. Bruke Public-mappen der kanskje? Edit; Misforsto spørsmålet ditt helt Men dropboks fungerer, google docs er vel også et greit alternativ? Endret Januar 29, 2015 av Marius_ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Pewletur? Jeg ville kjørt RV3, men det er fordi jeg er så lei av E6'n... Er nok kanskje tryggere å bedre å kjøre den hele vegen, men til litt avveksling går RV3 fint! Skal bytte Touranen jeg har i Bmw 7 serie litt av en tur , blir langt ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg