Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
X, hva er det?

gjetter på at han skrev ett eller annet torr ent program. prøv å skriv om den velkjente svenske pirat bukta elelr noe slikt på forumet så skjønner du hva som har skjedd :)

Riktig, mente "tor ren t" ja.. Fant ut av det, det går visst ikke..,

Skrevet
Åssen er halsen? Birds eye maple?

Standard Fender maple:

bcf43a25fb5e7be8076ba96b83b00bd029e3baff_wmlg_00001.jpg

Ender nok til slutt med å kjøpe en ny hals, slik at jeg kan bygge opp Telecasteren jeg tar delene fra igjen. Usikker på hva jeg velger da. Får se hvordan det passer med fargen på kroppen.

Skrevet

Elendige mennesker... Er du ikke mer glad i dyr får du la være å skaffe deg det i utgangspunktet...

Skrevet

Fysj, skamfult at noen kan finne på noe slik i 2011, rett og slett huleboeroppførsel.

I dag tidlig våknet jeg faktisk kl 7 pga en meget kraftig regnskur, og jeg pleier å sove tungt! Slet med å sovne etterpå da jeg åpenbart hadde 4-5 mygg på rommet. Jævli irriterende at hver gang jeg er i ferd med å entre drømmeland kommer det en ny mygg i nærheten av ørene mine :lol:

Er det forresten noen i Hedmark som har problemer med Telenor i dag? Jeg har kun èn prikk på min egen telefon, og må plassere meg strategisk i huset for å få sendt melding...

Skrevet

Noen som har peiling på hvor man kan finne en tråd eller side hvor bytte av et sånnt deksel i rattnavet står beskrevet! Det gamle dekselet har blitt så slitt å flassete i kantene så jeg har fått tak i et nytt og skal montere dette. Som dere ser så gjelder det et M-sport ratt til E90!

Håper ikke det er sånn at man må ut med airbag og hele det elektroniske dilldallet som er inni der :?

3xjc39uzulvi3sg1orya.jpg

Skrevet
Noen som har peiling på hvor man kan finne en tråd eller side hvor bytte av et sånnt deksel i rattnavet står beskrevet! Det gamle dekselet har blitt så slitt å flassete i kantene så jeg har fått tak i et nytt og skal montere dette. Som dere ser så gjelder det et M-sport ratt til E90!

Håper ikke det er sånn at man må ut med airbag og hele det elektroniske dilldallet som er inni der :?

3xjc39uzulvi3sg1orya.jpg

hvis du har dekselet så må det vel gå ann å se hvordan ting er festet på det nye?

Skrevet

Da ble det endelig min tur til å gjøre en god deal :roll:

Takk for svar

Mitt navn er Mr Emmauel en lege i Storbritannia brukermappen Leeds. Jeg vil kjøpe dette elementet som en gave til min fetter hun arbeider for tiden på hans prosjekt i Afrika. Jeg vil du skal bruke Posten Air frakt eller FedEx Express Mail-tjenesten For levering. grunnet fellesskapsretten som jeg vil at pakken skal få det veldig rask og pålitelig.Jeg vil være tilbyr deg Kr 1 900 for varen og Kr 500 for frakt avgifter. sende meg din PayPal penger forespørsel om betaling og hele navnet ditt hvis du skjønner; t har paypal kan du sende din fulle bank detaljer .and også vil jeg liker du å ta av annonsen fra nettstedet du bokfører den, slik at en annen folk ikke vil ta dette elementet fra min fetter.Vennligst svar meg med deg betalingsdetaljer for effektiv betaling....

Beste hilsen

Skrevet
Fredrik 90: Dekselet er festet bakfra som jeg mener du "popper" ut. Skal være enkelt å skifte ut og du slepper å fikle med airbagen etc.

Hjelper denne? http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=243169

Takker og bukker Jordfræsar! Var akkurat beskrivelsen jeg trengte :D

Godt vi E90 gutta kan hjelpe hverandre :wink:

Er bilden din import? eller kjøpt ny i Norge?

Hvis den er ny i norge og innenfor reklamasjonstiden (noe den er siden den er 08modell), så kan du få byttet det dekselet gratis hos nærmeste autoriserte bmw forhandler :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...