Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

En Golf 5 til 50 lapper må vel være noe sørgelige 1,4 greier? Hva med Golf 4 GTI?

Golf 4 har jo et helt tragisk interiør. De jeg har sittet i føles som en gammel korea-bil, 99% hardplast. Største problemet når man har kjørt BMW i noen år - man blir litt bortskjemt ;)

Edit: Dette er 100 ganger bedre enn en Golf:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55441763&searchclickthrough=true

Ellers kan du ta en titt på Saab. God komfort og ikke de verste kvaliteten, samt du får veldig ny bil for pengene etter konkursen. Mye motor kan du også få:

http://www.finn.no/finn/car/used/result?MILEAGE_TO=200000&YEAR_MODEL_FROM=2000&sort=6&PRICE_TO=60000&carmodelmake=0%2F806

Endret av Rublings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte en Golf V med 1,6 FSI og 116000km på tellern for 59.000,- for ikke lenge siden. Er ikke så langt unna budsjettet det og da får man en veldig grei bruksbil. :)

...Men ville heller gått for en e46/e39, selv om det gjerne vil koste litt mer både å eie og bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er Toyota RAV 4? 2001-2003 modeller med Diesel?

Har en kollega med en sånn.

Punkt 1. Støy, det støyer veldig mye inne der.

2. Dårlig fjæringskomfort

3. Dårlig plass

4. Skikkelig tungvindt med bakdør som svinger til siden pluss med reservehjul på.

Motoren er grei nok, ikke allverden men sterk nok til vanlig kjøring.

4*4 er nok ikke verdens beste, men kollegaen min kommer opp av isete gateparkeringer i Oslo og det gjør man ikke uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for detaljert info flobben! Da avskrives den helt!

Det jeg ønsker er en "nyere" økonomisk bil, jeg har en E30 som er morro om sommeren, så golf 5 passer ypperlig. 1.9 diesel eller 1.6 motoren er de jeg ser etter. Ser at enkelte modeller har skinn-interiør og automatisk klima. Er golf 5 jeg heller mest på nå :) selvom det er mer stas å kjøre bimmer, men det gjør jeg med e30en :)

Edit: recaro stolene til golf 4 gti ser helt råe ut!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så har jeg hatt 3 golfer tidligere, førstebilen var en golf, så jeg har kanskje et ekstra godt forhold til Golf.

Jeg liker at de er små og lettkjørte, er små utenpå men store inni, samt praktiske. Baksetene faller ned, og da får man ofte plass til mye, det har jeg ihverfall fått til med de tidligere golfene.

Ved å velge en Golf til rundt den prisen vil jeg også få en nyere bil med årstall mellom 2004-2006, noe som veier opp.

Jeg bruker bilen middel til lite, jeg kjører kun ca 100-200km i uken.

Jeg ønsker en økonomisk billig bil, og da er golf et godt valg for meg. =)

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...