Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 E46 320i facelift må være trist og gå fra en stor og god e38 til en liten e46 da gleder meg til e39 nå liksom og har hatt 3 e46'er, trangt om plassen i den lille coupen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Hva er masse utstyr da? Legg til 10.000 og kjøp Golf 5,så har du en driftsikker, moderne og komfortabel bil med høy kollisjonssikkerhet og god nok kvalitetsfølelse. E39 facelift og Golf 5 er de to jeg har vurdert hittil. Fredrik90: E46 320 facelift skal jeg titte litt på nå =) Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 En Golf 5 til 50 lapper må vel være noe sørgelige 1,4 greier? Hva med Golf 4 GTI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) En Golf 5 til 50 lapper må vel være noe sørgelige 1,4 greier? Hva med Golf 4 GTI? Golf 4 har jo et helt tragisk interiør. De jeg har sittet i føles som en gammel korea-bil, 99% hardplast. Største problemet når man har kjørt BMW i noen år - man blir litt bortskjemt Edit: Dette er 100 ganger bedre enn en Golf: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55441763&searchclickthrough=true Ellers kan du ta en titt på Saab. God komfort og ikke de verste kvaliteten, samt du får veldig ny bil for pengene etter konkursen. Mye motor kan du også få: http://www.finn.no/finn/car/used/result?MILEAGE_TO=200000&YEAR_MODEL_FROM=2000&sort=6&PRICE_TO=60000&carmodelmake=0%2F806 Endret Februar 2, 2015 av Rublings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Den sørgelige 1.4 literen holder til normal bruk. Med mindre Hermanoo skal kjøre på motorveien i 100+ hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Jeg solgte en Golf V med 1,6 FSI og 116000km på tellern for 59.000,- for ikke lenge siden. Er ikke så langt unna budsjettet det og da får man en veldig grei bruksbil. ...Men ville heller gått for en e46/e39, selv om det gjerne vil koste litt mer både å eie og bruke. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Hvordan er Toyota RAV 4? 2001-2003 modeller med Diesel?Har en kollega med en sånn.Punkt 1. Støy, det støyer veldig mye inne der. 2. Dårlig fjæringskomfort 3. Dårlig plass 4. Skikkelig tungvindt med bakdør som svinger til siden pluss med reservehjul på. Motoren er grei nok, ikke allverden men sterk nok til vanlig kjøring. 4*4 er nok ikke verdens beste, men kollegaen min kommer opp av isete gateparkeringer i Oslo og det gjør man ikke uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) Takk for detaljert info flobben! Da avskrives den helt! Det jeg ønsker er en "nyere" økonomisk bil, jeg har en E30 som er morro om sommeren, så golf 5 passer ypperlig. 1.9 diesel eller 1.6 motoren er de jeg ser etter. Ser at enkelte modeller har skinn-interiør og automatisk klima. Er golf 5 jeg heller mest på nå selvom det er mer stas å kjøre bimmer, men det gjør jeg med e30en Edit: recaro stolene til golf 4 gti ser helt råe ut! Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Februar 2, 2015 av hermanoo90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Hvorfor skal du homofisere bilparken din??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 E30en gjør opp for golfen Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 igjen, hva i all verden skal du homofisere bilparken din for!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Jeg lurer også litt på det, hvorfor vil du kjøre en kjip og kjedelig bil resten av året når du ikke kjører E30en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Jeg lurer også litt på det, hvorfor vil du kjøre en kjip og kjedelig bil resten av året når du ikke kjører E30en? Gjør det samme jeg da. Ford ranger 01 mod. Men er morsom den og. Bare på en annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Det kan jo være så enkelt som at Hermannoo90 liker Golf. Det er iallefall en praktisk og billig bruksbil. GTI modellene koster ofte mer enn de smaker og på mange måter kan man derfor like gjerne velge en BMW... hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) For min del så har jeg hatt 3 golfer tidligere, førstebilen var en golf, så jeg har kanskje et ekstra godt forhold til Golf. Jeg liker at de er små og lettkjørte, er små utenpå men store inni, samt praktiske. Baksetene faller ned, og da får man ofte plass til mye, det har jeg ihverfall fått til med de tidligere golfene. Ved å velge en Golf til rundt den prisen vil jeg også få en nyere bil med årstall mellom 2004-2006, noe som veier opp. Jeg bruker bilen middel til lite, jeg kjører kun ca 100-200km i uken. Jeg ønsker en økonomisk billig bil, og da er golf et godt valg for meg. =) Endret Februar 2, 2015 av hermanoo90 Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg