Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag blir det prøveskilt på E30n. Skal ta ta en kikk oppunder den og muligens påbegynne sveising :-) !

Skrevet

I think so...

x panserbh

x gul lyktefilm innerst

x sota lyktefilm ytterst

x oldschool krysseikfelger

x ordentlig 60/40

x ordentlig eksos

x takgrind

= win?

Skrevet

Når du først er i gang og har sveiset rusten kan du jo koste på lakkering også. Da er den jo gull :)

Skrevet

Det får komme etterhvert. Har slått meg til ro med at den kan være en bruksbil og at den ikke trenger å være like fin som 02en :-D

Skrevet

Er bilden din import? eller kjøpt ny i Norge?

Hvis den er ny i norge og innenfor reklamasjonstiden (noe den er siden den er 08modell), så kan du få byttet det dekselet gratis hos nærmeste autoriserte bmw forhandler :)

Min bil er importert ja, hvis ikke så hadde ikke vært sen om å få bytta dette på garanti :wink:

Skrevet

Heyhey Godtfolk. Lenge siden ;)

Har bedrevet litt flytting siste uka så har ikke blitt så mye tid til Bimmers.

Fikk en stor nedtur i dag med "gladmelding" fra Eidsiva bredbånd om at jeg ikke fikk bredbånd før 13. Juli!!!! I dag mottok jeg router etc. Kobla opp, alt funker men ingen DSL :( Kan det virkelig ta 2 uker å trykke på knappen som gir meg bredbånd?

Skrevet
Heyhey Godtfolk. Lenge siden ;)

Har bedrevet litt flytting siste uka så har ikke blitt så mye tid til Bimmers.

Fikk en stor nedtur i dag med "gladmelding" fra Eidsiva bredbånd om at jeg ikke fikk bredbånd før 13. Juli!!!! I dag mottok jeg router etc. Kobla opp, alt funker men ingen DSL :( Kan det virkelig ta 2 uker å trykke på knappen som gir meg bredbånd?

Hos meg måtte de komme å koble fysisk om i sentralen. Dette var til tross for at de som bodde her tidligere hadde DSL.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...