SofaKingFresh Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Stemmer det Fredrik sier. Fikk min bytta, selvom det var såvidt det flassa. Men, ting skal være på stell!
316 Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 På mandag blir det prøveskilt på E30n. Skal ta ta en kikk oppunder den og muligens påbegynne sveising !
316 Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 I think so... x panserbh x gul lyktefilm innerst x sota lyktefilm ytterst x oldschool krysseikfelger x ordentlig 60/40 x ordentlig eksos x takgrind = win?
316 Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Bilen er så utrolig tight å kjøre, at det eneste stedet det beveger seg er kølla mi.
[space] Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Når du først er i gang og har sveiset rusten kan du jo koste på lakkering også. Da er den jo gull
316 Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Det får komme etterhvert. Har slått meg til ro med at den kan være en bruksbil og at den ikke trenger å være like fin som 02en
Fredrik 90 Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Er bilden din import? eller kjøpt ny i Norge? Hvis den er ny i norge og innenfor reklamasjonstiden (noe den er siden den er 08modell), så kan du få byttet det dekselet gratis hos nærmeste autoriserte bmw forhandler Min bil er importert ja, hvis ikke så hadde ikke vært sen om å få bytta dette på garanti
Clerion Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Heyhey Godtfolk. Lenge siden Har bedrevet litt flytting siste uka så har ikke blitt så mye tid til Bimmers. Fikk en stor nedtur i dag med "gladmelding" fra Eidsiva bredbånd om at jeg ikke fikk bredbånd før 13. Juli!!!! I dag mottok jeg router etc. Kobla opp, alt funker men ingen DSL Kan det virkelig ta 2 uker å trykke på knappen som gir meg bredbånd?
Erik89 Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Spørs helt an på knappen, trengs det to tonn for å trykke den ned..så kan det ta litt tid å få samla nok vekt :/
Yngvejos Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Heyhey Godtfolk. Lenge siden Har bedrevet litt flytting siste uka så har ikke blitt så mye tid til Bimmers. Fikk en stor nedtur i dag med "gladmelding" fra Eidsiva bredbånd om at jeg ikke fikk bredbånd før 13. Juli!!!! I dag mottok jeg router etc. Kobla opp, alt funker men ingen DSL Kan det virkelig ta 2 uker å trykke på knappen som gir meg bredbånd? Hos meg måtte de komme å koble fysisk om i sentralen. Dette var til tross for at de som bodde her tidligere hadde DSL.
Clerion Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Ah, mulig det er det som skal til da. Gleder meg ;D Er det sånn maks 15 kr dagen i bruk over tlf?
ingard Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Hvis du har telenor koster det maks 10,-. Billigoperatørene tar pr mb og kan gi den enorme regninger når du virkelig trenger internett.
Anbefalte innlegg