Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker generelt ikke Harley, men den typen der er tøff 8) Hvor bredt er bakdekket? Stussa litt på at de leverer slikt på en 1200ccm!

Skrevet
Liker generelt ikke Harley, men den typen der er tøff 8) Hvor bredt er bakdekket? Stussa litt på at de leverer slikt på en 1200ccm!

Ja syntes de er litt kule;-) Jobber for H-D så jeg måtte nesten gi etter for presset..

Er ikke så bredt bakdekk, 150mm som de andre Sportsterne, er 130mm fordekk så det er ganske bredt! Digger bobber-looken.. Skal prøve å holde den litt slik, uten for mye bling!

Monterte Stage1 før jeg tok den med meg.. (Vance & Hines Shortshots eksos, Screamin Eagle luftfilter og Screamin Eagle SuperTuner Pro).. Jeg driver med benkkjøring nesten hver dag, så det skal bli gøy å endelig få eksperimentert litt med sin egen sykkel :)

Skrevet
Kjøpte likegodt en ny motorsykkel idag jeg=)

2011 Harley Davidson Sportster XL1200X #48

1qabu06iluuugp3qgoyw.jpg

Tøff sykkel!

Liker slikt utseende.

Synes generelt slike sykler som jeg ser bråker ALT for mye. En bil med tilsvarende eksos hadde blitt vinka inn i løpet av 5 minutter på veien.

Skrevet

Jeg har en nabo her som har Ferrari F355 og er glad i kveldsturer (når det er musestille i nabolaget ellers). Klarer knapt å styre aggresjonen min når han er ut på tur, og jeg digger slike biler egentlig... GLAD for at det ikke bor en Harley-nisse i området, for det hadde vært helt uutholdelig og muligens provosert til bråk...

Skrevet

Måtte bare kjøre en screenshoot av denne. Er ei venninne av meg. :-) Priceless...

mmzjteujvzt92rx19ub1.png

Skrevet
":2kqsjtd1]

Tøff sykkel!

Liker slikt utseende.

Synes generelt slike sykler som jeg ser bråker ALT for mye. En bil med tilsvarende eksos hadde blitt vinka inn i løpet av 5 minutter på veien.

Akkurat det er et veldig godt poeng. Hvorfor er det så stor forskjell på biler og motorsykler når det gjelder eksosstøy? Såvidt jeg vet er Sveits det eneste landet i Europa med like strenge regler for biler og motorsykler når det gjelder støy fra motor og eksos.

Ellers er jeg enig i at sykkelen er temmelig cool. Jeg har en venn som har en Fat Boy med div. customdetaljer... übergrom, men alt for tung. Når det gjelder sykler er BMW toppen av kransekaken. Ingen kan touring bedre og ingen bygger mer effektive (og stillegående) sykler enn BMW... 8)

Skrevet

Hahaha, standard :P

":2hr8cvh6]

Tøff sykkel!

Liker slikt utseende.

Nja..jeg kjørte uten eksos en hel vinter siden det rusta i festene..blei stoppa, men de kommenterte aldri eksosen :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...