Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

noen som har peiling på hvordan en kan fikse greiest forsikring via verge(foreldre)? Kan jeg stå som eier av bil, og verge som medeier, og ha forsikring på verge? Er en jeg kjenner som har det på denne måten, men forstår ikke helt hvordan det blir gjort slik? Går det dersom en er "samboer", ikke som i et ekteskapslignende forhold, men altså bor på samme adresse?

Personer under 18 år eller personer som lider av noe som gjør at man ikke er i stand til å ta vare på sine egne interesser kan settes under vergemål. Med andre ord er det ikke normalt eller mulig "å bare finne seg en verge" dersom man ikke oppfyller lovens krav (man er syk) for å bli satt under vergemål. Ei heller kan det betraktes som en fordel å bli plassert under dette. Hvis du mot formodning er oppnevnt under vergemål er dette spørsmål som kan tas opp med din verge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 728'n jeg hadde stod jeg som medeier. Og lånetaker.

Mor stod som eier med forsikringen på seg.

Medeier kunne vist ikke forsikre bilen, men ha lånet gikk bra.

Så mor måtte være eier for å ta forsikringa.

Jeg fikk ikke noe bonus eller noe sålenge jeg ikke var forsikringstaker.

DNB i 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink:

X7 blir nok seende anerledes ut enn en forlenget X5 ;) Modellen skal lanseres i 2018 så mye kan skje før den tid, men det er ventet ett langt mer eksklusivt design enn X5 :)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

X7 blir nok seende anerledes ut enn en forlenget X5 ;) Modellen skal lanseres i 2018 så mye kan skje før den tid, men det er ventet ett langt mer eksklusivt design enn X5 :)

 

Oja hehe :P Men den så ikke SÅ gale ut på det bildet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil da heller si at den ligner på Mercedes GL. :P

Er vel det som også er meningen, at den skal konkurre med GL. På andre markeder, særlig i USA så er det mange konkurrenter i dette luksusSUV segmentet. Vi snakker altså om biler som er over X5 klassen :) Man har en del modeller ifra Japanske produsenter som Infinety, Lexus og Toyota samt Amerikanske modeller fra Lincoln, Cadillac, GMC og Chevrolet (i hovedsak nye Tahoe) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel det som også er meningen, at den skal konkurre med GL. På andre markeder, særlig i USA så er det mange konkurrenter i dette luksusSUV segmentet. Vi snakker altså om biler som er over X5 klassen :) Man har en del modeller ifra Japanske produsenter som Infinety, Lexus og Toyota samt Amerikanske modeller fra Lincoln, Cadillac, GMC og Chevrolet (i hovedsak nye Tahoe) :)

 

Det skjønte jeg du ;) Men fasongen lignet ganske mye på GL sin.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...