SofaKingFresh Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Ville isåfall lakka fangeren, og SÅ foliert. Kjipt å dra av folien i senere tid, og se at lakken under er helt jævlig å se på
wicky124 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 hmm...ser jo skaden under folien også...skal trekke om bilen i hvit folie..hmm...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Hehe, måtte bare fyre Fredrik... Må ikke ta alt så alvorlig Er da passert 30 ihvertfal så litt stor gutt er jeg jo Men Metallica er jo ett musikalsk kunstverk i forhold til AC/DC.... (PS:Ikke en spøk ) Forskjellen på din og min kommentar er at jeg ikke var personlig. Ironi og sarkasme i et skriftlig forum er en vanskelig disiplin. Jeg er personlig ikke spesielt hårsår når det gjelder noen av kommentarene her inne, men jeg undrer meg over når gutta begynte å bitche uten videre. Dette fikk jeg ikke med meg så det må være relativt nytt (sikkert noe som kom med den intelligente rappen). I min verden er bitching et tegn på umodenhet og dårlig karakter. Det er kanskje litt oldschool, men da jeg vokste opp brukte ikke gutta fuktighetskremer eller diskuterte hårshampo med hverandre heller... Metallica er i ordets rette forstand et heavy/trashband (søppelband). AC/DC derimot er (var) ekte rock´n roll slik det skal være. Gutta begynner å dra på årene nå, men de har holdt det gående helt siden 1973 og det er jo ganske imponerende. Albumet "Back in Black" fra 1980 har alene solgt like mye som halvparten av Metallicas totale platesalg... og det forteller jo ganske mye. Min favorittlåt fra dette albumet er forøvrig "Shoot to Thrill"...
Jordfræsar Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Faen, internettet nede igjen + kabel! Nå er jeg driitlei.
Tzunami Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Sitter og drikker appelsinjuice som frokost, før man gyver løs på resten av taket, total makeover på en uke! gleder meg til å bli ferdig
SweetBMW Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Faen, internettet nede igjen + kabel! Nå er jeg driitlei. Såååå da sitter du på Bimmers på mobilen da eller hva? Come on kids, can you spell; "A-D-D-I-C-T-E-D"
SweetBMW Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Hehe, måtte bare fyre Fredrik... Må ikke ta alt så alvorlig Er da passert 30 ihvertfal så litt stor gutt er jeg jo Men Metallica er jo ett musikalsk kunstverk i forhold til AC/DC.... (PS:Ikke en spøk ) Forskjellen på din og min kommentar er at jeg ikke var personlig. Ironi og sarkasme i et skriftlig forum er en vanskelig disiplin. Jeg er personlig ikke spesielt hårsår når det gjelder noen av kommentarene her inne, men jeg undrer meg over når gutta begynte å bitche uten videre. Dette fikk jeg ikke med meg så det må være relativt nytt (sikkert noe som kom med den intelligente rappen). I min verden er bitching et tegn på umodenhet og dårlig karakter. Det er kanskje litt oldschool, men da jeg vokste opp brukte ikke gutta fuktighetskremer eller diskuterte hårshampo med hverandre heller... Metallica er i ordets rette forstand et heavy/trashband (søppelband). AC/DC derimot er (var) ekte rock´n roll slik det skal være. Gutta begynner å dra på årene nå, men de har holdt det gående helt siden 1973 og det er jo ganske imponerende. Albumet "Back in Black" fra 1980 har alene solgt like mye som halvparten av Metallicas totale platesalg... og det forteller jo ganske mye. Min favorittlåt fra dette albumet er forøvrig "Shoot to Thrill"... WORD!
spruddel Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Hvis folka i Oslo har problemer med å slå ihjel fritiden sin to uker fremover, og er glad i å hjelpe til, så skrik ut Har litt snekring, gressklipping, ljåing, maling osv som skal fikses i barnehagen Arbeidslyst treng deg på, her skal du motstand finne
Marius2002 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Hvis folka i Oslo har problemer med å slå ihjel fritiden sin to uker fremover, og er glad i å hjelpe til, så skrik ut Har litt snekring, gressklipping, ljåing, maling osv som skal fikses i barnehagen Arbeidslyst treng deg på, her skal du motstand finne Arranger BMW-treff på parkeringsplassen til barnehagen, så får du folka til å hjelpe, ha gratis vaffler og kaffe(?) til alle! Inviter media og vips får BMW et litt bedre rykte Da blir overskriften noe slik: BMW-eiere glade for å hjelpe til
spruddel Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Hmm, ingen dårlig idé Litt liten parkeringsplass, men ingen fare for at mange kommer Også er det mulig å ta med høyttrykkspyler så folk kan vaske bilene sine
knut_olestad Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Hvis folka i Oslo har problemer med å slå ihjel fritiden sin to uker fremover, og er glad i å hjelpe til, så skrik ut Har litt snekring, gressklipping, ljåing, maling osv som skal fikses i barnehagen Arbeidslyst treng deg på, her skal du motstand finne Arranger BMW-treff på parkeringsplassen til barnehagen, så får du folka til å hjelpe, ha gratis vaffler og kaffe(?) til alle! Inviter media og vips får BMW et litt bedre rykte Da blir overskriften noe slik: BMW-eiere glade for å hjelpe til Uten tvil dagens beste ide
wicky124 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Jeg er så absolutt ingen handyman...hos oss er det som regel dama som står for skruing av ting..og når ting må borres så tar jeg vel 5mnd før jeg orker å gjøre noe
Kjexx Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Jeg er så absolutt ingen handyman...hos oss er det som regel dama som står for skruing av ting..og når ting må borres så tar jeg vel 5mnd før jeg orker å gjøre noe Du får ta med deg dama di da vettu. Er det ho det var bilde av ved siden av bilen din?
Anbefalte innlegg