Fredrik 90 Skrevet April 17, 2015 Skrevet April 17, 2015 Mener du sa på forumet her at du helt eller delvis fikk førstebilen din? En passat eller noe? Og at en slektning er snekker eller noe i den duren? edit: No offence. Men har dere først valgt å diskutere det her så bør vel hele historien tas med? Det er helt riktig, det nærmeste jeg kommer hjelp fra mine foreldere er at de hjalp meg med å finansiere min første bil. Det var da jeg ennå bodde hjemme på gutterommet og jeg jobbet som fy på Bavaria for å betale for bensin og forsikring, var en Passat som kostet den nette sum av 65 000 kr. Ville ha min fetter sin E34 525I men en sånn ufornuftig bil ville ikke mora mi gå med på å sponse, så da ble det Passat (med bensin turbo da ) Som jeg sa lengre opp så fikk vi mye god hjelp med huset, ikke økonomisk dog. Svigerfar er tidligere snekker (kjører lastebil nå pga ryggen) og min far er enormt handy, i tillegg har jeg en kamerat som er snekker så det var mye god hjelp å få Uvuderlig hjelp faktisk når jeg tenker etter, det er ikke alltid at det er økonomisk hjelp som er det viktigste
HalvorK Skrevet April 17, 2015 Skrevet April 17, 2015 http://www.oa.no/Trafikkulykke_p__Tons_sen-5-35-79877.html
M|Fjeld Skrevet April 17, 2015 Skrevet April 17, 2015 Tusen takk alle sammen![emoji4] Er som flobben sa, manuell. Automat hører for faen ikke hjemme i en sånn bil[emoji6] Nå er bilen parkert hjemme, og jeg må bare si, for en fantastisk bil! Denne fortjener all skryt i verden den kan få! Utrolig behagelig og komfortabel over hemsedalfjellet og de andre elendige veistrekningene fra Bergen til Oslo. Og et vilt beist når man gir på, og den lyden da[emoji7] Snill som en vanlig 320i med samme fleksibilitet og plass, og like sportslig som E92, det beste fra to verdener?[emoji3] Vi sees på Valle Hovin neste uke folks, jeg kommer[emoji4] Skulebollen, Daniel., Thundercoil og 1 annen reagerte på dette 4
Robkill Skrevet April 18, 2015 Skrevet April 18, 2015 Var vitne til en flokk med gutter i Volvo og e34'r som gjorde vært sitt forsøk på litt røyklegging i en rundkjøring i dag. Tenkte jeg skulle være fornuftig å kjøre videre uten å gjøre noe ut av det, men så ble jeg alt for fristet til å se hva dieseldroget kunne gjøre ut av det... Jaggu orket den tredjegir på sladd uten problemer, og røykmengden ble noe helt annet enn hva som ble lagt tidligere! Deretter ble det en inspeksjon av dekk, før turen gikk pyntelig hjem igjen Så da fikk den godt skjulte råneren i meg nok dose for å la det gå en del år til nestegang det skal herjes såpass foran en folkemengde på gata! Fredrik 90 reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet April 18, 2015 Skrevet April 18, 2015 Var vitne til en flokk med gutter i Volvo og e34'r som gjorde vært sitt forsøk på litt røyklegging i en rundkjøring i dag. Tenkte jeg skulle være fornuftig å kjøre videre uten å gjøre noe ut av det, men så ble jeg alt for fristet til å se hva dieseldroget kunne gjøre ut av det... Jaggu orket den tredjegir på sladd uten problemer, og røykmengden ble noe helt annet enn hva som ble lagt tidligere! Deretter ble det en inspeksjon av dekk, før turen gikk pyntelig hjem igjen Så da fikk den godt skjulte råneren i meg nok dose for å la det gå en del år til nestegang det skal herjes såpass foran en folkemengde på gata! Hehe, minner meg om da jeg nettopp hadde kjøpt F10en og en kamerat hadde kjøpt seg E92 M3. Vi sto pent og pyntelig å snakka sammen da noen 240 og E36 rånere samla seg bortpå en stor plass, de gjorde noen forsøk på å burne litt med 1,8 literne dems og det hele var ganske stor underholdning. Så før vi skulle stikke så bare måtte jeg prøve meg for å se hvordan 530en var å lage dounuts med, gikk jo så greit som bare det så det ble noen runder til jeg ikke kunne se mer i all røyken. Da kunne jo ikke min venn i M3 være noe dårligere så da ble det burne oppvisning med M3 også, før vi begge skygga banen Dette var for min del første og siste gang jeg gjør ett sånn stunt med denne bilen, nå vet jeg at det går så nå gjør jeg ikke det igjen Robkill reagerte på dette 1
Robkill Skrevet April 18, 2015 Skrevet April 18, 2015 litt gøy må man ha det Fant hvertfall ut av e23'n ikke kan stå ubrukt i år! Selvom den kun blir brukt på bane... veien er ikke stedet for den, mister vel lappen tvert.
Thundercoil Skrevet April 18, 2015 Skrevet April 18, 2015 Han hentet den hos politiet i går, så var det fly rett til Bergen Ble en lang dag på ham, men var vel verdt det
M|Fjeld Skrevet April 18, 2015 Skrevet April 18, 2015 Henta lappen igår og kjøpte M3 [emoji14] Jaja, var hjemme rundt 01:30, fin tur Shattered reagerte på dette 1
Dweezil Skrevet April 18, 2015 Skrevet April 18, 2015 Henta lappen igår og kjøpte M3 [emoji14] Jaja, var hjemme rundt 01:30, fin tur Kjøpe M3 høres ut som en god måte å sikre at du beholder lappen en stund... M|Fjeld og Fredrik 90 reagerte på dette 2
316 Skrevet April 18, 2015 Skrevet April 18, 2015 Henta lappen igår og kjøpte M3 [emoji14] Jaja, var hjemme rundt 01:30, fin tur Aah, gratulerer !!! Det smakte, tenker jeg. Men har du skutt gullfuglen? M|Fjeld reagerte på dette 1
Thundercoil Skrevet April 18, 2015 Skrevet April 18, 2015 Noen som vet hvordan man deler støtfangerskallet og støtfangerbjelken på e46? Ser ikke noen skruer, kun noen myke gummi-greier som jeg er redd for å ødelegge
pautomagi Skrevet April 18, 2015 Skrevet April 18, 2015 (endret) Noen som vet hvordan man deler støtfangerskallet og støtfangerbjelken på e46? Ser ikke noen skruer, kun noen myke gummi-greier som jeg er redd for å ødelegge Samme som på e36 kanskje ? Bare en hau av sånne elendige runde klips med låsepinne i midten. og gratulerer til M|Fjeld med nydelig bil (og lappen tilbake)! Endret April 18, 2015 av pautomagi
kvammis Skrevet April 18, 2015 Skrevet April 18, 2015 Stemmer det. Noen har en skrue i hver ende, men tror det er originale facelift fangere eller noe. Ser det uansett
Anbefalte innlegg