Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å selge orignalfangeren med skjørter til F10en også, bare å gi opp. Kjører det på dynga nestegang jeg skal dit tenker jeg, synd egentelig da de er strøkene og helt komplette med tåkelykter og alt :( Får se hva jeg gjør, tar ikke akkruat opp plass med det irriterer meg.

Har du hørte med noen som driver med oppretting/lakkering? Kan hende de vil ha det eller du kan bytte det inn mot en lakkeringsjobb :) 

Skrevet

Ikke umulig at noen vil ha det. Men når vi ettermonterer m tech på egne og kundebiler går det gamle rett i konteineren..

Skrevet

Har du hørte med noen som driver med oppretting/lakkering? Kan hende de vil ha det eller du kan bytte det inn mot en lakkeringsjobb :)

Jeg spurte om de som monterte M sporten ikke bare kunne beholde det og gi meg en grei pris på lakkjobben. Da fikk jeg til svar at de kunne gjerne beholde det men de ville ikke betale noe for det, ikke faen tenkte jeg og tok det med på trass. Nå ligger det i boden og tar plass :P

Hiver det ut på Finn for en symbolsk sum, er nesten for galt å kaste det også selv om det frister litt ;)

Skrevet

Jeg spurte om de som monterte M sporten ikke bare kunne beholde det og gi meg en grei pris på lakkjobben. Da fikk jeg til svar at de kunne gjerne beholde det men de ville ikke betale noe for det, ikke faen tenkte jeg og tok det med på trass. Nå ligger det i boden og tar plass :P

Hiver det ut på Finn for en symbolsk sum, er nesten for galt å kaste det også selv om det frister litt ;)

Det samme sa de til meg da jeg forspurte om lakkering og montering av M sport på en E91. Får håpe du får solgte, da kan det finansiere M spoiler ;) 

Skrevet

Er det så viktig? At ingen liker bildet du legger ut? Blir du deppa av sånt?

Spotta deg forresten igår..rett ved mccern på grorud / østre akern :)

Er det ikke det Instagram osv er til? :P

Skrevet

Det samme sa de til meg da jeg forspurte om lakkering og montering av M sport på en E91. Får håpe du får solgte, da kan det finansiere M spoiler ;)

Satser på det, M-spoiler på bakluka skal jeg ha uansett ;)

Skrevet

Wicky  :

mulig bytte Touranen i E38 740 :)

haha hadde vært rått om jeg fikk til det , han skal ha mye for den 

:lol: Du bytta en Touran i en E38 730D og skal bytte en til i en 740i? Var det ikke du som skulle ha billig bil pga lån osv da?

Skrevet (endret)

:lol: Du bytta en Touran i en E38 730D og skal bytte en til i en 740i? Var det ikke du som skulle ha billig bil pga lån osv da?

Jo :)  kjøpte touran billig , så mulig bytte likt i 740 :)  får se hvordan den er etterpå 

Endret av e30_joakim
Skrevet

Jo :)  kjøpte touran billig , så mulig bytte likt i 740 :)  får se hvordan den er etterpå 

Bytte likt ja, sikkert ikke dumt det. Skal du fikse og selge igjen da eller?

Skrevet

Wicky  :

mulig bytte Touranen i E38 740 :)

haha hadde vært rått om jeg fikk til det , han skal ha mye for den 

'

Bitch du er verre enn meg jo..tror jeg skal handle meg ett par touraner... men den touranen fikk du billig... men tror selgern fikk den for 10k ellerno...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...