Vegard welle Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 http://dbtv.no/4217423248001?dbtvl=6#Kvinnen_bruker_over_tre_minutter_på_å_parkere:_-_Jeg_ville_hjelpe,_men_var_for_opptatt_med_å_le Dyktig
ahj Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Prøvde å selge orignalfangeren med skjørter til F10en også, bare å gi opp. Kjører det på dynga nestegang jeg skal dit tenker jeg, synd egentelig da de er strøkene og helt komplette med tåkelykter og alt Får se hva jeg gjør, tar ikke akkruat opp plass med det irriterer meg. Har du hørte med noen som driver med oppretting/lakkering? Kan hende de vil ha det eller du kan bytte det inn mot en lakkeringsjobb
kvammis Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Ikke umulig at noen vil ha det. Men når vi ettermonterer m tech på egne og kundebiler går det gamle rett i konteineren..
Fredrik 90 Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Har du hørte med noen som driver med oppretting/lakkering? Kan hende de vil ha det eller du kan bytte det inn mot en lakkeringsjobb Jeg spurte om de som monterte M sporten ikke bare kunne beholde det og gi meg en grei pris på lakkjobben. Da fikk jeg til svar at de kunne gjerne beholde det men de ville ikke betale noe for det, ikke faen tenkte jeg og tok det med på trass. Nå ligger det i boden og tar plass Hiver det ut på Finn for en symbolsk sum, er nesten for galt å kaste det også selv om det frister litt
ahj Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Jeg spurte om de som monterte M sporten ikke bare kunne beholde det og gi meg en grei pris på lakkjobben. Da fikk jeg til svar at de kunne gjerne beholde det men de ville ikke betale noe for det, ikke faen tenkte jeg og tok det med på trass. Nå ligger det i boden og tar plass Hiver det ut på Finn for en symbolsk sum, er nesten for galt å kaste det også selv om det frister litt Det samme sa de til meg da jeg forspurte om lakkering og montering av M sport på en E91. Får håpe du får solgte, da kan det finansiere M spoiler
Shattered Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Er det så viktig? At ingen liker bildet du legger ut? Blir du deppa av sånt? Spotta deg forresten igår..rett ved mccern på grorud / østre akern Er det ikke det Instagram osv er til? e30_joakim reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Det samme sa de til meg da jeg forspurte om lakkering og montering av M sport på en E91. Får håpe du får solgte, da kan det finansiere M spoiler Satser på det, M-spoiler på bakluka skal jeg ha uansett ahj reagerte på dette 1
e30_joakim Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Wicky : mulig bytte Touranen i E38 740 haha hadde vært rått om jeg fikk til det , han skal ha mye for den
Shattered Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Wicky : mulig bytte Touranen i E38 740 haha hadde vært rått om jeg fikk til det , han skal ha mye for den Du bytta en Touran i en E38 730D og skal bytte en til i en 740i? Var det ikke du som skulle ha billig bil pga lån osv da?
e30_joakim Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 (endret) Du bytta en Touran i en E38 730D og skal bytte en til i en 740i? Var det ikke du som skulle ha billig bil pga lån osv da? Jo kjøpte touran billig , så mulig bytte likt i 740 får se hvordan den er etterpå Endret Mai 6, 2015 av e30_joakim
Shattered Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Jo kjøpte touran billig , så mulig bytte likt i 740 får se hvordan den er etterpå Bytte likt ja, sikkert ikke dumt det. Skal du fikse og selge igjen da eller?
e30_joakim Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Bytte likt ja, sikkert ikke dumt det. Skal du fikse og selge igjen da eller? Det er det jeg driver med ved siden av jobben Shattered reagerte på dette 1
ahj Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Det er det jeg driver med ved siden av jobben og da blir det å kjøpe nok en Touran som du bytter i en 7 serie igjen? Xavi0n, e30_joakim og Shattered reagerte på dette 3
wicky124 Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Wicky : mulig bytte Touranen i E38 740 haha hadde vært rått om jeg fikk til det , han skal ha mye for den ' Bitch du er verre enn meg jo..tror jeg skal handle meg ett par touraner... men den touranen fikk du billig... men tror selgern fikk den for 10k ellerno... Xavi0n og Skårholen reagerte på dette 2
Tzunami Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Fiks meg touran for 10k så skal jeg også kjøpe! e30_joakim reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg