awt Skrevet Mai 26, 2015 Skrevet Mai 26, 2015 Nei, men når man velge å legge det ut på et offentlig forum må man forvente kommentarer.
e30_joakim Skrevet Mai 27, 2015 Skrevet Mai 27, 2015 På Fredag så drar jeg til Gran Canaria i 2 uker ! Gleder meg sykt til litt avkobling nå noen herfra som skal i den retningen ?
pautomagi Skrevet Mai 27, 2015 Skrevet Mai 27, 2015 Reiser folk fortsatt dit altså. Jeg har sagt til meg selv at det er en av de plassene jeg ikke kommer til å reise til. På ferie for og spise norske kjøttboller i syden liksom Men det er nok deilig med litt ferie! God tur e30_joakim reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet Mai 27, 2015 Skrevet Mai 27, 2015 Vil ikke til "charterfeber syden" eller til "thaifjorden thailand"... høres bare sleezy ut... haha Og ja...elsker småbiler til en laaaav pris... gjerne så lav som mulig før jeg pruter... e30_joakim reagerte på dette 1
e30_joakim Skrevet Mai 27, 2015 Skrevet Mai 27, 2015 Reiser folk fortsatt dit altså. Jeg har sagt til meg selv at det er en av de plassene jeg ikke kommer til å reise til. På ferie for og spise norske kjøttboller i syden liksom Men det er nok deilig med litt ferie! God tur Jeg syns det er veldig fint og alright der. jeg vet om et par restauranter med Norsk mat, men de måtte man lete etter, jeg spiste all mulig annen mat sist jeg var der Betaler kun for flyreisen , har familie der med toppleilighet og man ser utover hele og de som har snappen min , kommer nok til å få endel filmer og bilder av denne turen :)
e30_joakim Skrevet Mai 27, 2015 Skrevet Mai 27, 2015 Dama er glad i og kjøre bil og har innterese av bil, så bil ferie for henne er værtfall et must. Ho har også spørt om det, så da blir det nok bil ferie i sommerferien, tar også 2 uker i 32 og 33 om jeg husker riktig. et vennepar av oss har spørt om tur til Danmark. et telt i bilen , og bare kjøre til Danmark og se hvor vi ender. Liker å være spontan
FredrikE24 Skrevet Mai 27, 2015 Skrevet Mai 27, 2015 Skal også kjøre bil nedover kontinentet i år, men skal heldigvis til en siste destinasjon og slipper å kjøre hjem. Kjøringen vil foregå i to dager fra Kiel, med stopp i Ingolstadt for et besøk på Audi-museet. Fra å ha vært på ferie på sjøen i Norge med båt i 10 år, må jeg si at å reise til sydligere strøk kan være svært behagelig, stabilt varmt vær, nye kulturer og ting å se på, noe helt annerledes. Båt krever forøvrig mye stell resten av året.
ahj Skrevet Mai 27, 2015 Skrevet Mai 27, 2015 Bilferie har jeg vært på siden jeg var 6 mnd gammel. Finnes ikke bedre måter å se et land på. Det å overnatte i en liten landsby i alpene eller finne en liten by inntil middelhavet med nydelige sandstrender. Det finner man ikke ved å fly. Den lengste turen var på rundt 12k. I snitt så ligger den rundt på et sted mellom 5-8k e30_joakim reagerte på dette 1
awt Skrevet Mai 27, 2015 Skrevet Mai 27, 2015 Ja, det er det. Derfor prøver jeg å få til en rundtur om det er mulig, slik at man egentlig ikke helt begynner på hjemturen. Jeg synes også det fort blir kjedelig med en gang man passerer norges grenser og bare skal hjem, så derfor liker jeg også veldig godt å ta Fjord Lines ferje fra Hirtshals til Stavanger kontra å kjøre hjem fra østlandet eller Kristiansand.
ahj Skrevet Mai 27, 2015 Skrevet Mai 27, 2015 Ja, det er det. Derfor prøver jeg å få til en rundtur om det er mulig, slik at man egentlig ikke helt begynner på hjemturen. Jeg synes også det fort blir kjedelig med en gang man passerer norges grenser og bare skal hjem, så derfor liker jeg også veldig godt å ta Fjord Lines ferje fra Hirtshals til Stavanger kontra å kjøre hjem fra østlandet eller Kristiansand. Veldig enig i det siste der. Vil pleier å ta Kiel ferga. Veldig deilig å ta den på slutten. Og det er veldig viktig å ta en rundtur, da slipper man det maste at man skal hjem
Nytern Skrevet Mai 27, 2015 Skrevet Mai 27, 2015 2.5 uker til vi skal dra og vi har enda ikke kommet til enighet ang reiserute, hotell vs feriehus og og og.. Jeg er litt stressa. Synes det er vanskelig, hele greia.. Hva bør man få med seg? Hvor lang tid tar hver etappe, ting kan jo skje.. Trafikk f.eks.. Huff.
pautomagi Skrevet Mai 27, 2015 Skrevet Mai 27, 2015 Bare å dure avgårde, sjekke muligheter for overnattinger og ha i backup if all else fails Så ha seg noen hovedstopp her og der.
Anbefalte innlegg