Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Greit nok at det her er tulletråden, men å publisere et slikt bilde? En eller annen lov må ulovliggjøre det der... 

Kan gjerne se på en original og strøken w123, men det der...... blir bare harry og helt feil!

Det skal mye til for at jeg mener ting er harry... :P

Hvordan er den harry?? Kunne vært uten skriften i ruten og gult på lyktene, men bortsett fra det er den jo fin? Men glemte at de fleste her er anti alt som ikke er bmw :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp skrifta og de gule lyktene, i kombinasjon med fronten, gjorde at begeret rant over :P

Kan gjerne se på en W123 og mene den er en grei bil, det har ikke noe med trangsynthet å gjøre! En kompis av meg ratter tilsvarende, med originalhjul og de gamle frontlyktene med "to runde reflektorer" , men den fremstår ikke på samme måten.. Den der fikk på en måte Volvo 240-preg, maks senk forran, helium i bagasjerommet for å få den høyest mulig.. Ikke si at ingen er enig med meg?  

En ting er en gjennomført stil, men når du prøver på mange forskjellige ting samtidig, faller ikke det i smak med meg iallefall....

Endret av Eksos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mer enig med Robkill jeg. :)

Skal litt mer enn litt tekst og delvis gule lykter for at jeg syns noe er harry. :P

Det med at den er lav forran og høy bak tror jeg kanskje er mer bildevinkel som gjør.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser ikke høy ut bak.. Jeg tenkte mer på stilen den der minner meg om, høy bak og lav forran.. Det er kanskje bare det som mangler? 

Falt iallefall ikke i smak, det er det som er hovedpoenget her :)

Om du sammenligner med den W123´n her, som etter min mening er clean og fin, ser vel du også forskjellen?

9220508656_7e2538d5b2_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser ikke høy ut bak.. Jeg tenkte mer på stilen den der minner meg om, høy bak og lav forran.. Det er kanskje bare det som mangler? 

Falt iallefall ikke i smak, det er det som er hovedpoenget her :)

Om du sammenligner med den W123´n her, som etter min mening er clean og fin, ser vel du også forskjellen?

Ser forskjellen ja.. Men syns fortsatt den andre var penere. Syns BBS RF ikke passer så bra på W123 heller..

W123/S123 med Penta felger er jævla fint :)

_10100023xhe.jpg

Men når vi allikavel snakker om Merce, så liker jeg W124/S124/C124 mye bedre :)

PIstEbFUt5k.jpg

Freakshow; Står noe størrelser her.

http://www.instructables.com/id/BMW-Swirl-Flaps-Removal-Blanks-Fitting-Guide-Tutor/

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hun så bra ut på bildene...ikke så bra ut da jeg ville kjøpe den tilbake 3år etter..selv om selger sa den så helt lik ut som da han henta den... dessuten så brant den ned 2uker etter at jeg nekta å kjøpe den... 

Så ja...forsikringssvindel... Lå ute på facebook...  skrev ett par spørsmål til selger...og da blokka han meg og kasta meg ut av den gruppa den var lagt ut på... artige saker...

Skulle likt å vite hvilket forsikringsselskap som utbetalte penger til eier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...