Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

20% første året, 30% andre året, stemmer vel det? Om det er mindre enn 6mnd til hovedforfall kan det være lurt å bytte, så får du opprykk til 40%. Gjensidige har greie priser på bank og forsikring, iallefall om du er nito/tekna-medlem. Jeg byttet nylig til IF, fikk grei pris der. Lån har jeg i lokalbank, litt dyrere enn gjensidige, dnb osv, men verdt det. En gang jeg skulle kjøpe bil måtte jeg vente 3 dager på et avslag på et lite fillelån på 100k hos gjensidige, ringte lokalbanken (10 minutter før stengetid) og hadde penger på konto en halvtime etter. I tillegg til elendig saksbehandling på en forsikringsskade hos gjensidige, flyttet jeg lån og forsikring derfra.

Takk for info :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det blir et utmerket program, men det blir ikke Top Gear. Clarkson, May og Hamster er et unikt konsept som er veldig, veldig vanskelig å erstatte. Jeg hadde ikke de helt store følelsene for programmet da det gikk jevnlig (bortsett fra de første årgangene samt spesialepisodene), men når de nå er borte savner jeg Clarksons spydigheter, Mays vittigheter og Hamsters laissez-faire attitude... :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig nylig fått byttet det meste som har med brekk å gjøre, og nå i sted dro jeg opp brekk sånn at jeg trodde at den skulle holde, slapp bremsen, da rullet den et par cm bakover. Presset inn clutchpedalen og så rullet den litt til. :P Hang ikke skikkelig på 6-7 klikk. Måtte opp i 10-12 før den holdt sånn brukbart/OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...