e30_joakim Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 20% første året, 30% andre året, stemmer vel det? Om det er mindre enn 6mnd til hovedforfall kan det være lurt å bytte, så får du opprykk til 40%. Gjensidige har greie priser på bank og forsikring, iallefall om du er nito/tekna-medlem. Jeg byttet nylig til IF, fikk grei pris der. Lån har jeg i lokalbank, litt dyrere enn gjensidige, dnb osv, men verdt det. En gang jeg skulle kjøpe bil måtte jeg vente 3 dager på et avslag på et lite fillelån på 100k hos gjensidige, ringte lokalbanken (10 minutter før stengetid) og hadde penger på konto en halvtime etter. I tillegg til elendig saksbehandling på en forsikringsskade hos gjensidige, flyttet jeg lån og forsikring derfra. Takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Yeeees!!!!... http://www.vg.no/rampelys/tv/storbritannia/clarkson-bekrefter-nytt-bilshow-med-top-gear-kompisene/a/23476595/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Sweet. Jeg er forøvrig spent på hva Chris Evans får ut av Top Gear. Han er jo i utgangspunktet en morsom type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 (endret) Jeg tror at det blir et utmerket program, men det blir ikke Top Gear. Clarkson, May og Hamster er et unikt konsept som er veldig, veldig vanskelig å erstatte. Jeg hadde ikke de helt store følelsene for programmet da det gikk jevnlig (bortsett fra de første årgangene samt spesialepisodene), men når de nå er borte savner jeg Clarksons spydigheter, Mays vittigheter og Hamsters laissez-faire attitude... Endret Juni 24, 2015 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Hvor mange "klikk" skal et håndbrekk henge på? Sikkert veldig teit spørsmål men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Hm... Selge 3 seriene og kjøpe X5 eller 5serie e60.. Eller beholde 3 seriene for husfredens skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Hau da... Lyst på Volvo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Hvor mange "klikk" skal et håndbrekk henge på? Sikkert veldig teit spørsmål men.. Erfaringsmessig fra eldre BMW: for mange. adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Hvor mange "klikk" skal et håndbrekk henge på? Sikkert veldig teit spørsmål men.. Holder å trykke en gang på knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Erfaringsmessig fra eldre BMW: for mange. Hva vil det si? Holder å trykke en gang på knappen. Neida.. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Etter en 4 klikk står hvertfall e36n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Kan ikke huske å ha eid en BMW med bra håndbrekk.... eller jo, gamle E34´n ble ok etter at jeg bytta _ALT_... men fortsatt bare OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Har veldig nylig fått byttet det meste som har med brekk å gjøre, og nå i sted dro jeg opp brekk sånn at jeg trodde at den skulle holde, slapp bremsen, da rullet den et par cm bakover. Presset inn clutchpedalen og så rullet den litt til. Hang ikke skikkelig på 6-7 klikk. Måtte opp i 10-12 før den holdt sånn brukbart/OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Høres kjent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Båndene på min ble byttet for 1 år siden, funker fortsatt fjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg