Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Grafikken er ikke lik på slike opptak, aner ikke hvorfor det blir så dårlig oppløsning på klippene.

Edit: eller tar nokk bare for mye plass hvis alt skulle lagres i best oppløsning/grafikk.

ok :)

skal nok uansett ha det :P begynner å bli lei av gt6 og bare banekjøring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forza knuser vel alle andre bil spill i følelse og grafikk? :D

Er nokk mye smaksak, tror nokk nyere spill som project cars har noe bedre grafikk og realisme, men det er friheten i horizon 2 som er det kjekkeste :)

Edit: Men nå kommer jo Forza 6 veldig snart, som er laget fra bunnen til Xbox One. Horizon 2 er jo også på Xbox 360.

Endret av JMossige
Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig går need for speed tilbake til det de kan best, ulovlig street racing. Og tilbake til need for speed underground 2. Med body kits, felger og vinger. NFS carbon var det siste bra nfs spillet synts jeg. Etter det gikk det bare nedover. 

er ikke glad i bilspill der man bare får luksus biler som mclearn p1, lambroghinier, porcher o.l

så underground 3 er et spill jeg ser frem til 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forhold til å spille TV-spill/Dataspill har blitt å se på Let's Play på Youtube om lysten kommer, så etter 8-12 minutter med titting så føler jeg at behovet er mettet, og jeg gjør noe annet(nyttigere) etterpå :D Jeg finner stadig nye temaer å fordype meg i, det er underholdende og lærerikt. Typisk faglitteratur som innehar en god del matematikk og fysikk bakt inn, så kan det sikkert komme til nytte en dag(enkelte ting har gjort det).

Jeg er fan av Gran Turismo, men må si at Forza er mer underholdende i lengden med en større frihet til å gjøre det man har lyst til! Motorlyder og denslags er også mye bedre. Kjørefysikken tja, føler at Forza blir litt for enkelt, nesten litt uvirkelig i forhold til Gran Turismo. Jeg vet dog ingenting om hvem av de som faktisk er mest naturlig. Min drifting rekord rundt Tsukuba Circuit ble tatt med en Volvo 240GLT Herregårdsvogn 8-[

Var stor fan av Live For Speed før i tiden, et spill med temmelig dårlig grafikk, men var svært underholdende å kjøre på forumservere som ble satt opp på de forumene jeg leste daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lengre tider har det kun vært meg og noen få andre her i Arendal som har kjørt E34, i hovedsak noen herja ungdomseksemplarer og noen velholdte eksemplarer kjørt av voksene eiere. Men plutselig på en dag har jeg sett tre nye E34 i byen her jeg aldri før har sett, på en dag bare... Og det har vært strøkene biler også, synd jeg kjørte F10 i dag for ellers skulle jeg hilst (og E34 sjåfører er flinke til å hilse på hverandre) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i byen ser ikke E34 eiere på hverandre engang haha... Var kult med E28, alle typer BMW- og gammalbil folk smilte og hilsa. Jævlig kult.

Kjører du mye E34? Men modellen har vel blitt såpass gammel og sjelden nå at folk legger merke til hverandre i trafikken, er flere E36 som hilser også. Men for 5-6 år siden så var det som du sier at man ikke så på hverandre en gang, modellen var litt mer vanlig da :) Jeg synes iallfall det er veldig kult og artig med sånn samhold i trafikken, gir en solid dose med eierglede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...