Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva bør jeg legge ut denne jakka for? Genuin skinnjakke laget i lamb mener jeg det står på den, produsert i West Germany med bmw logo og m-logo. Har sett noen ganske dyre på ebay inni mellom.

post-45412-0-38283400-1446496926_thumb.j

Endret av 316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hastverk med å selge? Hvis ikke så er det bare å prise den likt med ebay, kanskje runde opp til 6k? :)

Regner med at din er ekte vare osv?

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studering, studering og atter mer studering. :weirdwalkingthing:

Gleder meg til å bli ferdig og begynne voksenlivet (kun ca 4.5 år igjen ) xP

Spesielt bildrømmene som venter på å bli realisert. :P

Gi gass, og her er det viktig å se fremover og holde fokus :) Man må se muligheten som kommer snikende og sette pris på kunnskapen man tilegner seg.

Som dere sikkert har skjønt, ettersom det har vært hakk i plata fra min side i snart 4 år, så er jeg også i studier, men nå går det endelig mot slutten. Har et halvt år igjen og disse fire årene har gått fort!!

Det begynner virkelig å klø etter å få etablert seg, få sitt eget sted å bo, kjøpe møbler jeg har lyst på(jeg er nok ikke helt den storhandleren på Ikea), finne to serviser + et kaffeservis å spare på, glass til ulike formål, sølvtøy(sær interesse i disse dager kanskje?).. Få gleden av å tweake med Hi-Fi tilbake og som "premie" ønsker jeg på sikt å ta motorsykkel-lappen. Jeg driver som smått med jobbsøking om dagen, og søknaden for "drømmejobben" innenfor jernbane sendes senest på Onsdag :)

Bilinteresse er helt klart tilstede, den forsvinner nok ikke med det første, men jeg har nok på disse fire årene blitt flinkere til å glede meg over andres, og særlig venners interesse for bil. Så har jeg stått som teknisk og mekanisk bistående hele veien. Jeg må nok innse at min drøm om en ny BMW E24, er noe man kan se langt etter i tiden fremover også, men man vet aldri. Jeg glemmer aldri heller min gamle E24.. Har et bilde av den på veggen ved arbeidsbordet, blir aldri lei av å se på den :P Ingen tvil om at det er disse bilene som er noe for meg. I mellomtiden så blir det nok å bytte ut 124n i en ny sliter, E39 av seneste årgang for eksempel.

Er det noen råd jeg kan komme med, så er det å motivere seg selv til å jobbe jevnt gjennom hele perioden. Det er nok en del i slekta som har blitt imponert over at selv jeg kunne få dette til, men det har ikke vært så enkelt å jobbe med dette i så mange timer som det etterhvert har blitt. I studentmiljøet har jeg nok vært den "ensomme" ulven i flokken, men bruk det for alt det er verdt dersom det funker for deg, for meg funker ikke dette så bra da jeg til tider streber etter framdrift. Blir ofte litt vel mye prat og lite faglige diskusjoner eller drøftinger. Blir til at jeg sitter hjemme og studerer på egenhånd istedefor. I prosjekt-sammenheng blir det selvsagt noe helt annet.

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...