spruddel Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Husk å levere de tilbake igjen også da Hva var det du begynte med igjen? Husker du drev og fortalte litt om det, var det bilselger eller er jeg på jordet?
noekult Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Jeg orka ikke å konfrontere henne med det. Får heller glede meg over at papirene kommer frem uten brett Det var 13,42% av min daglige inntekt som gikk til spille Har lite med sjal å gjøre. Da vi reiste hjem fra Tyskland hadde kameraten min kjøpt Samurai-sverd som han ville sjekke inn som baggasje. Det gikk ikke iflg flyselskapets policy, men vi fant post i butikk på bensinstasjon v/ flyplassen der. Han i kassa på rundt 20 år sa at de sendte til Norge og alt var fint og OK. Vi betalte og fikk kvittering. En uke senere ringte selskapet og sa at de ikke sender til Norge, og de tar ikke på seg ansvar ved å sende med andre selskaper. Mye inkompetente idioter bak kassene for tiden!
spruddel Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Nei, men det har ofte en sammenheng med litt dårlig norsk. Selvfølgelig mange som prater bra norsk også. Æsj, det er kjipt
Mexos Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Husk å levere de tilbake igjen også da Hva var det du begynte med igjen? Husker du drev og fortalte litt om det, var det bilselger eller er jeg på jordet? Har klart å huske på det så langt Bilselger for subaru ja Står en Impreza sport i gården nå. gått 170 mil Den blir morsom til sommeren. Samtidig er jeg så sykt glad for at jeg har diesel firmabil, for når jeg setter meg i Bmw cab'en, tar ned taket og høreer 6er lyden så elsker jeg bare bilen min enda mer
spruddel Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Subaru er jo ikke så ille å kjøre det heller da. Satt på med den nye impreza med 2 liters diesel og er vel 150 hk og 3xx nm, var helt grei bil det. Får hvertfall ikke følelsen av at det er en drittbil
Fredrik 90 Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Hvorfor i helvete venter hun til jeg har skrevet når hun kunne informert om det når hun så jeg hadde plukket "feil" konvolutt i forhold til prisen hun ga meg. Hun får nok ikke bedre lønn for at hun "lurte" meg, ikke kommer posten til å gå konkurs om jeg hadde valgt riktig. Er jo ikke noe penger å snakke om, men for å sende så lite, ble det ganske dyrt egentlig. Liker ikke å gå fra et sted med følelsen at jeg har blitt "lurt" og fått dårlig service. Og er det et selvfølge atabsolutt ALLE burde vite hva en c5-konvolutt osv er? I sånne tilfeller klarer jeg aldri å holde på høfligheten. Jeg hadde irritert spurt om ho venta med vilje eller om ho ikke skjønner Norsk dannelse, så hadde jeg gått å henta en ny konvolut. Husker jeg svingte innom og kjøpte mat i Mc donalds drive in etter jobb, jeg fikk ikke med alt jeg hadde betalt for og kjørte tilbake selvsagt. Fikk med ny pose og når jeg åpner denna så var det feil mat, kjører tilbake igjen og får atter en gang feil! KLIKK sa det bare da! Ho sakkars sommervikaren i luka fikk seg en real overhaling med stygge ord om det ene og det andre. Fanken å det klikka for meg da Sånn er det når man er sliten og trøtt etter jobb, da blir man eksplosive
RoaldJ Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 etter å ha lagt mini ca hall 7 så sovna jeg i stresslessen (som lever opp til navnet sitt).. våkna litt før 8.. gikk opp i badekaret å la meg, sovna nesten der også.. en rask dysj og klokka ble nesten 9... det var den fredagskvelden.. blææærh... og det værste er at det er tomt for cola i kjøleskapet!!
awt Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 etter å ha lagt mini ca hall 7 så sovna jeg i stresslessen (som lever opp til navnet sitt).. våkna litt før 8.. gikk opp i badekaret å la meg, sovna nesten der også.. en rask dysj og klokka ble nesten 9... det var den fredagskvelden.. blææærh...og det værste er at det er tomt for cola i kjøleskapet!! Jeg har seks brett i kjelleren.
RoaldJ Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 etter å ha lagt mini ca hall 7 så sovna jeg i stresslessen (som lever opp til navnet sitt).. våkna litt før 8.. gikk opp i badekaret å la meg, sovna nesten der også.. en rask dysj og klokka ble nesten 9... det var den fredagskvelden.. blææærh...og det værste er at det er tomt for cola i kjøleskapet!! Jeg har seks brett i kjelleren. DEN var bare ond!
awt Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Handlet åtte brett i Tyskland, 2kr boksen. Kan komme og få deg en boks og fem, men lurer litt på hva hun der hjemme hadde sagt om en vims kom på døren etter cola. Her jeg er nå er det gratis colabokser.
bingo Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Handlet åtte brett i Tyskland, 2kr boksen. Kan komme og få deg en boks og fem, men lurer litt på hva hun der hjemme hadde sagt om en vims kom på døren etter cola. Her jeg er nå er det gratis colabokser. he he gnir det skikkelig inn
Zibiri Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 http://www.dagbladet.no/2011/07/08/nyhe ... /17221774/ Nytt bad-ass kommunist overvåknings utstyr inntar tollvesnet. Alt dette nye overvåkningspisset rundt om minner meg en god del om ringenes herre, hvor det "øyet" følger alles bevegelser osv til enhver tid...
Fredrik Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 http://www.dagbladet.no/2011/07/08/nyheter/smugling/toll/17221774/Nytt bad-ass kommunist overvåknings utstyr inntar tollvesnet. Alt dette nye overvåkningspisset rundt om minner meg en god del om ringenes herre, hvor det "øyet" følger alles bevegelser osv til enhver tid... "Big Brother" eller øyet/overvåkning av alt og alle er jo ikke akkurat en ny idé. George Orwell skrev boken "1984" allerede i 1949 der han fremstiller en slags "storebror" i overført betydning som alltid ser deg. TV serien "Big Brother" har hentet navnet fra tankepolitiet/deg i denne boken. http://no.wikipedia.org/wiki/1984_%28roman%29
Anbefalte innlegg