noekult Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Drifting = Rally? Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Han jeg kjøpte mine av (17" S32 i 8 og 9") holdt til i Oslo og nevnte at en fyr fra Tynset skulle komme og se på dem. Var ikke tilfeldigvis deg det? Men ja, de er sex. En av de fineste originalfelgene. Ai.. Nylig? Isåfall brøt han en avtale han selv valgte å overholde da jeg gav han muligheten til å la være. Teit. Men, grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Var på torsdag. Ser nå at annonsen ikke er slettet eller markert som solgt heller Sorry.. Regnet med at han hadde sagt ifra eller avtalt med deg jeg da, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Vet at denne ikke er noe skru tråd , men tenkte å bare spørre. Da jeg ikke har sjekket enda. Hvor mange abs sensorer er det på E39 1998 525 tds ? Speedometer fungerer , tank måler , forbruks måler. Men abs/antispinn lyser samtidig. er det en sensor høyre bak og en venstre foran ? eller er jeg på bær tur da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 En sensor på hvert hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Såppas ja da blir det diagnose i morgen Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Var på torsdag. Ser nå at annonsen ikke er slettet eller markert som solgt heller Sorry.. Regnet med at han hadde sagt ifra eller avtalt med deg jeg da, men. Hoi! Ikke din feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 (endret) Hei. Har et lite dilemma ang bilen min (e92 335i). Kjøpte bilen for ca 3-4mnd siden og har kjørt 2000km derav 3-4 "langturer" (kjørt 90k km nå). Når jeg kjøpte bilen skulle den vært sjekket på verkstedet gjennom forhandler og bilen skulle være 100%. Først viste det seg at det var lite/ingen batteri på begge nøkklene. Så har bilen drivet å juksa ved kald motor (byttet tennplugger på garanti). Så knirker det i begge stabstag foringer forran. Det skal taes på garanti og. Ila siste 3 dagene har jeg hatt enda et problem. Når jeg starter bilen så går den normalt på tomgang, men setter jeg bilen i D eller R så dør bilen og jeg får opp et symbol fremme. Slår av bilen, starter igjen så er alt normalt. Skjer 1 gong for dagen når bilen er kald. Spm mitt er om jeg kanskje burde heve kjøpet eller be om en ann bil? Ikke missforstå meg, er feil med fleste biler men har vært en del tull så tidelig etter kjøp og det er "ganske ny" bil til nesten halv mill. Fortsetter det slikt etter garantien går ut så kan det fort bli veldig dyrt.. tips/forslag? Endret Januar 5, 2016 av bmwgreg90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Til dere som trener her inne og er nøye på kosthold, tips for bra diett? send gjerne pm isteden for å fylle tråden. Mest for å gå ned i fett % Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Hei kjøpet og finn en annen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Er det noen her som forstår Samsung sin modellbetegnelse på Tver? Vi har lyst å bytte ut steinalder plasmatven og vil samtidig gå opp til 55". 4k er ønsket. Se de to linkene under. Den hos Elkjøp er ifølge modellkode "bedre". http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE55JU6875XXE/samsung-55-4k-uhd-led-smart-tv-ue55ju6875xxe?scid=Pricecomparison2988 https://www.hifiklubben.no/tv-og-hjemmekino/uhd-tv-led-tv/samsung-ue48ju6515--uhd-tv/ Blir helt svimmel av Samsung sine modeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Hei. Har et lite dilemma ang bilen min (e92 335i). Kjøpte bilen for ca 3-4mnd siden og har kjørt 2000km derav 3-4 "langturer" (kjørt 90k km nå). Når jeg kjøpte bilen skulle den vært sjekket på verkstedet gjennom forhandler og bilen skulle være 100%. Først viste det seg at det var lite/ingen batteri på begge nøkklene. Så har bilen drivet å juksa ved kald motor (byttet tennplugger på garanti). Så knirker det i begge stabstag foringer forran. Det skal taes på garanti og. Ila siste 3 dagene har jeg hatt enda et problem. Når jeg starter bilen så går den normalt på tomgang, men setter jeg bilen i D eller R så dør bilen og jeg får opp et symbol fremme. Slår av bilen, starter igjen så er alt normalt. Skjer 1 gong for dagen når bilen er kald. Spm mitt er om jeg kanskje burde heve kjøpet eller be om en ann bil? Ikke missforstå meg, er feil med fleste biler men har vært en del tull så tidelig etter kjøp og det er "ganske ny" bil til nesten halv mill. Fortsetter det slikt etter garantien går ut så kan det fort bli veldig dyrt.. tips/forslag?Hev kjøpet og finn deg noe som funker ordentlig Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Man kan ikke bare heve et kjøp sånn uten videre. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Er det noen her som forstår Samsung sin modellbetegnelse på Tver? Vi har lyst å bytte ut steinalder plasmatven og vil samtidig gå opp til 55". 4k er ønsket. Se de to linkene under. Den hos Elkjøp er ifølge modellkode "bedre". http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE55JU6875XXE/samsung-55-4k-uhd-led-smart-tv-ue55ju6875xxe?scid=Pricecomparison2988 https://www.hifiklubben.no/tv-og-hjemmekino/uhd-tv-led-tv/samsung-ue48ju6515--uhd-tv/ Blir helt svimmel av Samsung sine modeller [emoji38] Ikke helt sammenlignbare da den ene har kurvet display og er en del mindre.. Du betaler en del for kurven, så er det noe du egentlig trenger? Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Ops, feil link til Hifiklubben. https://www.hifiklubben.no/tv-og-hjemmekino/uhd-tv-led-tv/samsung-ue55ju6515-uhd-tv/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg