Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Været er kjedelig hittil, men som Knut sier er det alt opp til hva man gjør det til selv :) Idag har det regnet her i Molde, men jeg dro å badet fordi. Kjempesuksess! :)

Skrevet
Haha, vet du hva follestad er? :P Bare boxere koster jo 1000 :P Men synes jeg fikk litt for 4500. Hadde det ikke vært noe rabatter, så hadde outlet-prisen vært på 10.000 ca. Hvis det hadde vært kjøpt i vanlige butikker, så hadde det fort vært nærmere 15.000, så synes jeg har gjort noen gode kjøp jeg.

Dette var stive priser spruddel.. Jeg handlet 10 real fake BB boxere og haugevis av sokker for 200kr i Tyrkia... :lol:

PS! Fuglemøkka er borte nå. Takk for at dere sa ifra :)

Skrevet

Eller gjør som meg, akkurat nå er jeg inne i nettbanken og betaler jeg for en uke på luksushotell. Gleder meg stort! :D

Skrevet

Her ute er linja så treg at det spørs om det blir noe Top Gear før jeg må legge meg. :(

Skrevet

Lasse: Hehe, det var ingen dårlig pris :P Boksere der kostet fra 119-149-169 tror jeg, så tok litt diverse, fryktet at jeg kom tomhendt hjem, så måtte jo kjøpe noe :P

Godt den er borte, ikke noen merker igjen på lakken. Bare hyggelig forresten, måtte jo det :) Flaks vi spant en runde innom å så på da :D

Skrevet

Nå er min ganske loaded med utstyr og stasjonsvogn og 19" litt tunge felger osv, så at jeg bruker 7 sekunder, det gjør jeg sikkert :P Men har ikke så mye å si for meg den tiden der. Om det ikke holder, så er det jo et hyggelig firma som ofte hjelper til mot litt penger (ESS :D ). Ligger jo to ute nå, både Niklas sin og en annen, husker ikke hva han heter, men er her han også. Begge er blå, den ene med beige skinninteriør og leppe foran

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...