[space] Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Ser faktisk det var en cl600 de kjøpte. Billigste på finn da blir 398.00. Litt mer enn de 124.000 den fæle Nissaen koster...
Yngvejos Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 ":2l7i54kv]Har sett et par episoder Top Gear nå. (siste senong, episode 2 og 3)Race i italia. Komme seg ut av Luca: Har vært der. Byen er rimelig liten. Du sykler rundt den (oppe på muren) på 10-15 minutter. Torget der han kjører "gjennom" restaurantene er rett i innkjøringen til byen... Nedkjøringen fra muren er også rett ved der de står og snakker. Så over til de irriterende britiske bilprisene, i saken der de sammenligner en Nissan Pixo med andre biler. Har noen av dere prøvd det samme på finn? En ny Pixo koster i Norge 124.000, eller 139.000 i dyreste variant. I England fant de en BMW 850 (med 88.500 km på telleren) og en MB CL500 til samme pris. Fra finn: BMW 850 kommer faktisk nærmere enn jeg faktisk trodde: 151.000,- for en som har gått 180.000km. (sikkert prutbar) MB CL 500 kommer ikke akkurat like heldig ut med 315.000,- for en som har gått 180.000km. Hadde jeg fått en slik for 124.000 hadde jeg jaggu slått til! Eller audi quatro fra 80 tallet til 4000 pund. Eller en e36 m3 som ligge rpå rundt 3000 pund.
Jordfræsar Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Dette er kvalmt rett og slett! "Advarer mot «frivillige hjelpere» fra Scientologikirken". http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 185311.ece
Marius2002 Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Etter min bestefar gikk bort i jula som var, har min bestemor vært alene med en Ford Focus og har nå bestemt seg for å kjøpe ny bil. Hun trenger en liten bil som man ser GODT ut bak(mao. god oversikt). Hun foreslo Hyundai i10, men da sa jeg at da kommer jeg aldri på besøk. Forslagene mine er Toyota IQ, Audi A1 og Fiat 500. Noen som har bedre forslag evnt. erfaring? (Dere ser ved forslagene hvilken type bil hun er på jakt etter, til og fra bingo/butikken).
SofaKingFresh Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Hva tror dere om denne 1-serien? Kan man ettermontere ett multifunksjonsratt?http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28949715 Har faktisk vært å kikka på den der, Fish Ta turen opp imorgen og hør med dem om en prøvetur? Om bilen er bra, så kan du jo tenke på multifunksjonsratt senere. Er ikke noe "must", men det er veldig kjekt, det er det.
bmwnissen99 Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 når en vw bil skiftet reg reim på 120000 skal den da skiftes på 220000 er det ikke hver 100000 km på vw? gjelder en golf. Det varierer fra motor til motor. Alt fra 90-120-150-180 og over 200. Golf kommer vel ikke med motor som har så høyt intervall, men som sagt varierende fra motor til motor Hva slags golf er det? er en golf 4 med 1,4 liters motor den paserte 200000 i går, også har jeg hørt den skal skiftes hver 100000 så lurte jeg om det gjalt dog på 220000 eller om jeg må bytte nå er jo kostbart og bytte også :\
fish Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Hva tror dere om denne 1-serien? Kan man ettermontere ett multifunksjonsratt?http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28949715 Har faktisk vært å kikka på den der, Fish Ta turen opp imorgen og hør med dem om en prøvetur? Om bilen er bra, så kan du jo tenke på multifunksjonsratt senere. Er ikke noe "must", men det er veldig kjekt, det er det. Likte den, hadde greit med utstyr og ikke alt for mange km. Tenker jeg hører om prøvekjøring til uka, dra på hytta til helga. Eneste den manglet var multifunksjonsratt, men skal finne ut om "kobling" ligger klart slik at det er bare plug and play.
Hansh Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Etter min bestefar gikk bort i jula som var, har min bestemor vært alene med en Ford Focus og har nå bestemt seg for å kjøpe ny bil. Hun trenger en liten bil som man ser GODT ut bak(mao. god oversikt). Hun foreslo Hyundai i10, men da sa jeg at da kommer jeg aldri på besøk. Forslagene mine er Toyota IQ, Audi A1 og Fiat 500. Noen som har bedre forslag evnt. erfaring? (Dere ser ved forslagene hvilken type bil hun er på jakt etter, til og fra bingo/butikken). Kan ikke se problemet med Hyundaien til det bruket egentlig.. Hadde ikke akkurat vurdert den selv, men alt til sitt bruk, og for henne høres det ikke ut som det spiller noe rolle med opplevd kvalitet og kjøreegenskaper, men heller at den er letthåndterlig og har god sikt bakover. Tror egentlig at man da må prøve litt forskjellige kandidater, ettersom dette er dårlig på de fleste biler i dag. Noe annet som de litt eldre bilførerne pleier å sette pris på er at det er lett å komme seg inn og ut av bilen. Om du skal holde deg til de litt mer spesielle småbilene i klassen så ville jeg også sett på DS3. At du ikke er mer glad i henne enn at du ikke kommer på besøk om hun kjører Hyundai skal jeg heller la være å legge meg oppi!
knut_olestad Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Noen som vet om det finnes adapterkoblinger for montering av uoriginal forsterker i E90? dreier seg om en Boss forsterker.
[space] Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Etter min bestefar gikk bort i jula som var, har min bestemor vært alene med en Ford Focus og har nå bestemt seg for å kjøpe ny bil. Hun trenger en liten bil som man ser GODT ut bak(mao. god oversikt). Hun foreslo Hyundai i10, men da sa jeg at da kommer jeg aldri på besøk. Forslagene mine er Toyota IQ, Audi A1 og Fiat 500. Noen som har bedre forslag evnt. erfaring? (Dere ser ved forslagene hvilken type bil hun er på jakt etter, til og fra bingo/butikken). Kan ikke se problemet med Hyundaien til det bruket egentlig.. Hadde ikke akkurat vurdert den selv, men alt til sitt bruk, og for henne høres det ikke ut som det spiller noe rolle med opplevd kvalitet og kjøreegenskaper, men heller at den er letthåndterlig og har god sikt bakover. Tror egentlig at man da må prøve litt forskjellige kandidater, ettersom dette er dårlig på de fleste biler i dag. Noe annet som de litt eldre bilførerne pleier å sette pris på er at det er lett å komme seg inn og ut av bilen. Om du skal holde deg til de litt mer spesielle småbilene i klassen så ville jeg også sett på DS3. At du ikke er mer glad i henne enn at du ikke kommer på besøk om hun kjører Hyundai skal jeg heller la være å legge meg oppi! Jeg ville ikke latt henne kjøpe A1 eller DS3, med mindre hun kler seg i merkeklær og kjører mye til cafeen Nå vet jeg jo ikke alderen hennes, men vil tro både Hyundaien og Toyota Iq, som du forelår, er gode valg. Det du/hun bør tenke på er at hvis hun er gammel setter hun mye større pris på en bil hun kan "gå rett inn i", enn en lav bil du "setter deg ned i" som A1 og DS3. Hva med Skoda Fabia, VW Polo eller Suzuki Swift? Hva synes hun er feil med Focusen, siden hun vil bytte? Best utsikt/oversikt får hun vel i en Fiat Multipla, men der hadde jeg også satt foten ned med tanke på besøk
Jordfræsar Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Hva tror dere om denne 1-serien? Kan man ettermontere ett multifunksjonsratt?http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28949715 Har faktisk vært å kikka på den der, Fish Ta turen opp imorgen og hør med dem om en prøvetur? Om bilen er bra, så kan du jo tenke på multifunksjonsratt senere. Er ikke noe "must", men det er veldig kjekt, det er det. Likte den, hadde greit med utstyr og ikke alt for mange km. Tenker jeg hører om prøvekjøring til uka, dra på hytta til helga. Eneste den manglet var multifunksjonsratt, men skal finne ut om "kobling" ligger klart slik at det er bare plug and play. Mener at koblingene ligger der, men du må ta av Airbagen for å komme til. Tror ikke operasjonen er no vanskeligere enn å skifte fra normal til sportsratt, og at du må re-programmere bilen da!
[space] Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Rattet som sitter i 1-serien til søsteren min er helt fantastisk. Det er en 118d med full m-tech. Lengtet tilbake til BMW når jeg kjørte den en tur for et par uker siden. Rattet er ganske lite og skikkelig tykt. Utrolig digg! Tilsvarer ganske godt rattet i Z4M vil jeg tro. Bedre enn rattet som satt i min Z4 i alle fall!
Jordfræsar Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Sportsratta er gode ja Tenkte å skifte selv, men vil koste aaaaaaltfor mye da jeg også må ha ny airbag. Noe fish slipper fish: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=11825 gir deg kanskje et innblikk. Kontaktene er der ser det ut som!
fish Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Denne har riktig utstyr, men mangler skinninteriør. Likte denne også http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29551624 Edit. Lurer på om brukte 1-serie blir å falle litt i pris når nye 1-serie blir lansert i september?
Anbefalte innlegg