eeikenes Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 hmm, tror jeg må vurdere semi trailer når den tid kommer...
FredrikE24 Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Alle har vikeplikt for yrkestrafikk på sjøen, selv om mange pinnebåteiere/seilbåteiere tror de eier sjøen med klutene sine oppe
545haj Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 http://vimeo.com/27436722En rå liten film fra Norseman. Snakket med han som filmet før svømmingen begynte, han hadde et fjernstyrt helikopter med hd kamera på og så hadde han muligheten å se gjennom kameraet via noen briller han hadde Creds til han!! bøs filming
FredrikE24 Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 http://vimeo.com/27436722En rå liten film fra Norseman. Snakket med han som filmet før svømmingen begynte, han hadde et fjernstyrt helikopter med hd kamera på og så hadde han muligheten å se gjennom kameraet via noen briller han hadde Flere som har dette innstallert på helikopterene sine på flyklubben der hvor jeg flyr! En vesentlig ting når man bruker de er å sitte å ikke stå, ender med at man kræsjer om man står! Kule greier! Har ikke dette på noen av mine, er kostbart og ser ikke helt bruken for det.
316 Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Måtte motvillig legge inn restskatten til forfall nå... Håper Norge finner på noe artig snart, for eks fri bruk av mobil et år eller et skattefritt år.
Erik89 Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 http://vimeo.com/27436722En rå liten film fra Norseman. Snakket med han som filmet før svømmingen begynte, han hadde et fjernstyrt helikopter med hd kamera på og så hadde han muligheten å se gjennom kameraet via noen briller han hadde Flere som har dette innstallert på helikopterene sine på flyklubben der hvor jeg flyr! En vesentlig ting når man bruker de er å sitte å ikke stå, ender med at man kræsjer om man står! Kule greier! Har ikke dette på noen av mine, er kostbart og ser ikke helt bruken for det. Han her fikk godt betalt for jobben, så regner med det ikke er så stort problem at det koster ;P Og han satt som regel i bilen sin, fikk seg en ordentlig "lookout" post der de kommer inn for å bytte fra svømming til sykling
wicky124 Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 ":17fvcu2y]Gratulerer til wicky og 316!De Alfaene kan bli tøffe de hehe...du Måtte bare... og ja...bugatti veyron er wannabe alfaen min
Kjexx Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Nå har jeg skaffet meg en 4 delt vangen pressision, fenwick snelle, ron thompson neopren vadere, rio fast intermediate snøre med mer.. Så nå er helgen reddet.
Fredrik Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Hehehe.... menn er åpenbart menn og kvinner gjør arbeidet. Bekledningen hun har er det et hverdagsantrekk eller en slags form for bunad? Hva skjer når etnisk norske kvinner kommer inn i bildet?... Tar de seg av arbeidet da eller må gutta til pers?
Jørgen Lie Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Noen som husker en tråd der det ble nevnt om en type "felglakk" som bare la seg på felgen som en hinne? Slik at man bare kunne dra av fargen igjen som et belegg?? Prøvd å søkt litt, men finner ikke
noekult Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Fredrik: Gifteantrekk til et av sermoniene... Edit: Tør jeg å anta hvertfall... Ser litt for spesiell ut til å være standard festantrekk.
awt Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Noen som husker en tråd der det ble nevnt om en type "felglakk" som bare la seg på felgen som en hinne? Slik at man bare kunne dra av fargen igjen som et belegg?? Prøvd å søkt litt, men finner ikke En av disse? viewtopic.php?f=1&t=191327 viewtopic.php?f=1&t=180512
Fredrik 90 Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Sånn gjør man det i Pakistanske miljøer... Hahaha! Jæklig kult! Er akkurat sånn det skal være Så sant kvinnfolka ser forskjell på diesel og bensin da Og når man snakker om E60... Må si jeg er glad jeg ikke kjøpte E60 likevel Begynner å bli litt for mange drittunger med for stort lån i banken som kjører rundt i disse nå. Etter det jeg har sett så er det 5-6 her i byen under 20 som ratter rundt i en sånn. Er noen få med E90 også men de har langt i fra sekser under panseret
Anbefalte innlegg