Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelappen med mnd og årstall står i alle fall på innsiden av felgene enda :)

Jaa, det hadde vært supert!! Er snakk om en ring for bakfelgen som er 9,5" brei med ET8, og evt en ring for framfelg som er 9" med ET14. Begge i 16" ;) Usikker på hvor brei selve ringene er, men det vet vel han bedre enn oss til sammen! :mrgreen:

Skrevet

Noen her som har sett episoden av Jaguar E type som er modda og tuna av selskaper i england. er nok på Top Gear seson 17, og presentert av Jeremy Clarckson! Får en LYD og for noen vakkre biler!

Skrevet
":2kcqdatg]

Fredrik90: Så den er ikke som forrige generasjon V70 hvor det ikke kjennes ut som om rattet er festet til hjula?

Kan ikke sammenliknes. Du har vel også prøvd v70N fra før 2006 og de er ennå værre. V70II er en del bedre, men s60/v60 er en helt annen verden. Kritikkene den får er jo også veldig bra.

Skulle jeg hatt ny bil nå ville jeg gått for s60 i stedet for e90lci av den grunn at den er mye nyere konstruksjon, og du får mer utstyr til en fornuftigere pris en BMW.

En godt spekka s60 d3 havner på godt under 600, det gjør ikke en 320d.

Skrevet

Står årstall i felgene mine også Jørgen. Var enten fra 91 eller 92. Husker ikke helt. Har han Claus ringer til OZ Turbo også?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...