Orjan Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Sitter her og lurer på om bilen skal få en ny look til neste sesong; jeg har delene som trengs for å få den seende slik ut... Jeg liker utseendet og tror BBS/Mahle med gull senter ville vært pent på min bil. Hva synes dere: Do or do not? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Fint stuk på den ja Har du sånne felger liggende også? Holder nesten en liten knapp på RS`ene likevel jeg da Har liggende et sett med 7x15" Melber i lignende stil fra en E21 vi hadde her i verkstedet for noen år siden. Kan vel vært verd å ta vare på sånne ting siden retro-look er litt på moten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Ha på BBS front og behold RSene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Har du sånne felger liggende også? Holder nesten en liten knapp på RS`ene likevel jeg da Ja behold RS'ene, men få lakket senter i "frozen silver" med matt klarlakk Det fikser dem på Bjerka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Joda - jeg er godt oppsatt med felger, og siden 15" felger som passer E21 er nesten umulige å oppdrive, så må jeg passe godt på dem Må nok prøve BBS-look til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Dette må virkelig være den fineste E21 jeg har sett! For en fargekombinasjon og et strøkent eksemplar du har skaffet deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Nydelig bil, denne må du ta godt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Pen bil.. Hva er innpress på bbs'ene? Kjøpt meg et sett slike i 8 og 9.. Til min E21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Takk for komplimentene Felgene er 7x15" ET15 og 8x15" ET18 med 10 mm spacer foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Må da ikke bytte ut en fin front med en stygg. Vel, jeg syns den er det iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Nydelig bil du har der. Jeg stemmer for at du beholder Alpinafronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 BBS front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Er vel ikke vår i midten av Norge på noen måneder enda? Ser gjerne nye bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå