Peak Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Denne ser strøken ut Penguin, peneste stasjonsvognen som er laget etter min mening og den gjør seg virkelig i sølv, får frem alt av detaljer! Hadde en slik som kjøreskole bil for en stund tilbake siden med samme motor... Går godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 ArildG senket og sotet rutene/baklyktene Takker for fine kommentarer folkens, det setter jeg pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 En meget flott bil du har kjøpt deg PenguiN. E61 er som du har fått oppleve allerede meget komfortable biler, i tillegg som de holer seg godt. Jeg er enig i de fleste planene dine (foruten blåe coronaringer, tåkelys og "M" håndbrekk) og er sikker på at dette blir en riktig så flott bil etterhvert. 20" BBS LM replica i gunsmoke eller vanlig sølv er et sikkert valg, men husk - røde senterkopper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Update: Da var følgende bestillt: Leppe Girkule Grill Senkefjører Takker for hyggelig kommentar Saltkjelen! Hyggelig når gamlegutta titter innom og i tillegg kommenterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Det kommer til å bli veldig bra. Hva slags senkesett var det du gikk for og hvor mye senker settet? På sikt kan du jo vurdere å ettermontere navigasjonssystem professional og da oppgradere til dagens iDrive system (CCC, den gamle heter CIC). Da har du jo også en high-tech bil i flere år med alle mulighetene dagens navigasjonssystem har.. Kjøper jeg en E60/E61 med navigasjonssystem professional er CCC navigasjon på topp i modifikasjonslista.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Gikk for Lowtech (schmiedmann) sitt 35mm sett forann. Blir å programmere ned 30mm bak. Jeg så det lå en slik enhet (proff) ute på finn.no som ikke var så dyr...men for å være helt ærlig så bruker jeg ikke navi så veldig mye. MEN om jeg skulle komme over en billig enhet er det ikke sikkert pingvinen er vanskelig å be Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Det skal bli spennende å høre om erfaringene du vil få med lowtech settet, så her må du komme med en oppdatering så snart settet er montert og du har fått kjørt med det i kombinasjon med sommerhjul. Navigasjonen brukte jeg også sjeldent, men tilleggsfunksjonene man får er bra. I tillegg er jeg sikker på at man kan etterprogramere Apple apps funksjonen - i tillegg til frontkameraer, harddisk etc.. Det ser unektelig bra ut og er en cool gadget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Jepp! spent på utseende og gleder meg til å "leke" med høyden bak Jeg har ikke iphone og kommer aldri til å eie èn Det eneste ekstra utstyret jeg føler jeg mangler er varme i ratt og hel elektriske stoler m\ memory Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Dette ser meget bra ut og som andre før har gitt uttrykk for... mot mine protester... har E60/61 modnet fint med tiden. Jeg må nok trekke tilbake mine tidligere negative kommentarer når det gjelder denne modellen. Det som imidlertid er veldig overraskende er hvor fint E60/61 bærer div. oppgraderinger uten å virke jalla/boyracer. På dette områder går det lett helt galt med f.eks E39. De røksvarte felgene likte jeg spesielt godt... Vedr. E60/61 generelt...har du fått med deg denne guiden? http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E60/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Takk for det Fredrik, det betyr mye når du kommenterer og attpåtil kommer med positive ord om min ny ervervede E61! E61 er uten tvil en veldig voksen bil som takler modifiseringer av rette sorten meget godt som du sier, uten å virke "harry" eller "rånete". Jeg ser fram til å fullføre mine oppgraderinger som bør være klart om 14 dager og noen fine bilder av bilen med sommersko! Jeg er enig med deg, sorte felger passer denne modellen ekstremt godt og jeg vurderer mørke felger evt BBS LM REP gunmetal. takk for nyttig tråd med mye god informasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Strøken Vogn, få ut noen flere bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Hvor blir det av bilder av senken da? Rett utstyr på denne hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Pen bil med riktig girkasse. Nå må du bare få bort den fæle Dekk1 nøkkelsnora. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Takker for kommentarer folkens deler er bestillt og bilder kommer så fort som overhodet mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Joa - Fredrik90 - stemmer nok det at det er noen størrelses forskjeller, men det er ikke mange som tenker på det og vet det foruten oss som sitter der og ser etter det og vet det... (Transportmiddel for mange vet u)... Men var ute med Markus i kveld, vi hadde en trivelig E61 prat og tur. Bilen til Markus er veldig god å kjøre og god tekninsk Et bra kjøp Den framstår som på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå