Skulebollen Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Helt utrolig at du ble innkalt p.g.a front:O Ellers er bilen meget pen:) Må ha kostet fryktelig mye med orig. bmw deler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Uff, kjipe greier! Hvordan fant de ut av at du hadde byttet front? det ser jo ganske originalt ut i mine øyne! de såg vel at den så litt spesiel ut også har de bilder på dataen når jeg godkjente senkesettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Helt utrolig at du ble innkalt p.g.a front:O Ellers er bilen meget pen:) Må ha kostet fryktelig mye med orig. bmw deler?? Ja kostet sine kroner det ja. men er noe jeg har tenkt på lenge:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Å bytte en frontfanger må da være lov??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 herrfred, værste jeg har hørt ! håper det går din vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Dagens bilder fått vokset bilen nå.. Håper på en tør dag nå.. så kan jeg ta bilder av en bil som er litt blank. Så sinnsykt tøft! Men kjipt med biltilsynet da, håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Gikk forbi bilen din her en dag, må si det var en veldig smakfull oppgradering. Ser bra ut på bilder, men i virkeligheten var det liksom hakket "bedre". Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 takk skal du ha;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Fått den igjennom visning nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Fått den igjennom visning nå? venter på svar fra bmw norge men har etterkontroll når jeg kommer hjem fra sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Fikk et kjapt bilde av ene felgen i dag.. skal få flere seinere men tenkte at her kommer en liten smakebit før flere seinere:P Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Steike, hvor stor kant snakker vi her og dim på hele felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Steike, hvor stor kant snakker vi her og dim på hele felgen? nei er ikke en så volsomkant.. mener det er en 3,5" felgene er 10x19 og 11,5x19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Sånn da fikk jeg skikkelige bilder av felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Satan det blir bra! Massiv kant! Edit: Kult med hvite emblemer, trodde de kom til å bli røde av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå