hsd Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Man kan vell med rimelig grei sikkerhet si at dette er Norges grommeste e91? Jeg har vertfall ikke sett noe i nærheten av tilsvarendes innenfor grensene Synest forøvrig det er knalltøft at du bytta front, e91 går bokstavelig talt fra den ene enden av skalaen til den andre med m3 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Meeeget grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9stad123 Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Det der var så utrolig rått det ! Få bilen helt ned foran så blir det jo perfekt ! Men kan vell ikke vere mye klaring ned mot bakken på fronten ? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 er nok klaring:P hehe. Men den skal ned foran men ikke mye å gå på ligger den på bumpstopsene men blir sikker bws på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Gromme hjul!! og riktig så fin stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nardo Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Sinnsykt fin! En av norges fineste. Gromme felger, passet bilen bra! Noen tips fra min side, som jeg ville gjort; sote baklykter, og ny endestuss. 4" dieselstuss på denne hadde vært gromt Har ikke lest alle sidene men åssen er denne motormessig? Org 320D eller har du fått den chippet og sånn? Edit; følger forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 takk. baklyktene blir som de er.. motoren er 320 som er chippet og eksosen skal være som den er;) liker den sånn jeg. men kanskje jeg skal ha performance diffusor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nardo Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 De er ikke stygge, bare jeg som liker mørke baklykter generelt. Hm. Kan skjønne at du vil beholde org eksosløsning, men oppgradere endestussen gjør mye i mine øyne. trenger ikke å være gigantisk stuss heller, kan være så enkelt som Supersprint dobbel stuss? De gjør seg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 jeg har jo oppgradert stussene.. har en dobbel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nardo Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 jeg har jo oppgradert stussene.. har en dobbel Hæ? Ser singel ut, synes jeg. Jaokei, men da er det vel greit allikevel da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 må bla litt tilbake da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Holy moly! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Uten tvil den grommeste e91 på forumet ja! Hvordan fungerer bumpstops egentlig? Blir ikke bilen fryktelig dårlig og kjøre? Og at du tørr og kjøre rundt i Bergen med så lav front er imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Holy moly! Takk skal du ha;) Uten tvil den grommeste e91 på forumet ja! Hvordan fungerer bumpstops egentlig? Blir ikke bilen fryktelig dårlig og kjøre? Og at du tørr og kjøre rundt i Bergen med så lav front er imponerende Bumpstops er vel en nylon spacer som men kan ha oppå fjærbeinet sånn at den ikke går så langt inn. for når jeg kjørte med de gamle hjulene så gikk kanten oppi hjulbuen når jeg f.eks snudde i en bakke der du presser opp hjulet og f.eks når du får de nedover humpene der bilen legger seg på ræven så med bumpstops vil du ikke komme så langt ned.. men den er jo ikke så lav på fronten nå da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Rått!! Så det første bildet du la ut idag lå ute på en eller annen bmw side på fb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå