RS-Heggem Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Ikke mye hemmelig det. Kommer helt an på prisen du finner de til. Jeg gav vel 12-13k for felgene i tyskland inkludert frakt. To nye tønner, og fire nye ringer, bolter, muttre og lakk. Nesten rotiform-penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Hartge-felgene ser meget bra ut. Jeg savner litt flere og helhetlige bilder av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Er en grunn til at det ikke har kommet ennå. Den har vært så høy, så ser grusomt teit ut med strekk. Å jeg er ikke ferdig med montering av kw ennå. Men virker nesten som jeg har fått klarings-problemer til fjærbein også. Så ikke helt den komme, så begynner nesten å lure på om jeg har fått breiere tønner enn jeg skulle ha foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Det blir ikke GS da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Tviler egentlig på det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Der blei look'en komplett! Gratulerer Frode med en helt herlig bil! Og til eventuelt andre som ønsker Hartge-felger til E39 M5; jeg har liggende et sett originale på lager som bare venter på å bli montert på rett bil! hva er prisen på di felgene du har liggende til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Ramler stadig inn noe brukt og unyttig i garasjen.. Ny E39 blir hentet også, antageligvis neste helg. MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2015 Ikke minst har jeg handlet meg ny touring, som er på forumet før. Forrige eier er i besittelse av hvertfall landets strøkneste E39 M5. Nytern og jakobm5 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2015 Ingvaldsen og BMW E30 325 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 (endret) Fyf... ! likte ikke helt spoileren, liker bedre den enkle lista, men de hjula, må vere det mest passende hjula eg har sett på en E39 noen gang. Endret Juli 12, 2015 av BMWE39turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2015 Den spoileren er noe av det råeste jeg har sett på E39 hvertfall. Jeg selv digger den virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 gratulerer med ny touring! m5´n ser foresten nydelig ut! og syns den kledde vinga! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Etter min mening så var spoiler og hjul perfekt kombo! aldri sett den spoileren før men synes den så veldig fin ut. Enkel men som setter sine spor på bilen. Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Veldig fine biler du har! M5 E39 må være den fineste M5'en som har vært lagd, og din var et meget pent eksemplar Nydelige felger til bilen Kommer til å tenke på denne gode gamle https://www.youtube.com/watch?v=q1dYv_gKTA8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 Takk for det, og takk for skryt. Blir bare mer og mer tilfreds med denne bilen, jo lenger jeg har den. Felgene ble helt innafor ja. Å takk for link. Har aldri fått med meg den komplette filmen før. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå