Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan være behjelpelig med og sette opp ista/p også? Kjører ista reihngold på diagnose pcen min med xp.

 

Har veldig lyst på en maskin med ista/p og d fult fungerende. Anbefales da en pc med win xp, 7, 8 eller 10? Hva kreves det for og få til dette?

 

Takk til SweetBMW for manualen :) Følte meg utrolig dum når jeg prøvde på nytt. Er jo egentlig dis med et annet utsende uten lægg. Eneste er at jeg syntes det tar utrolig lang tid og ta full vehicle identification med diagnose osv. Er det sånn for alle eller har det mer med maskinen min eller oppsettet? Jeg har ikke installert ista selv. Jeg kjøpte en kabel med self installer på ebay så jeg har ikke satt meg inn i installasjon i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke påstander? Var mer erfaring og egentlig spørsmål fra min side og det er vell derfor vi har disse trådene? For og diskutere, lære, feile, osv?

 

Nå har jeg ihvertfall fått prøvd på nytt og syntes ista funker akkurat like bra :) Og ja det kan erstatte dis, det er jeg helt enig i nå :) Kan hende det kommer en annen som tror akkurat det samme som jeg trodde også leser han mitt innlegg og svarene og finner ut av at det gikk ann å bruke alikevell ikke sant? :P

 

Godt du har sett lyset ^^

 

 

TRF-Racing. Du kan velge å kjøre de fleste service funksjoner under fanen "service functions". Jeg tenkte på under en testplan at du kun får opp det som er relevant. Hvis du vil kjøre andre så kan du velge disse under service functions. Evt under ECU functions.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...