Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Den feilkoda har jeg også, men min bil har ikke aux pumpe.. :P Den er ikke der den skal være vertfall. Skal sitte under vannventilen ned på dempertårnet på førersiden.. :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at det skal være mulig å kode om bilen slik at blinklysene blinker litt om man låser bilen. Har lett litt rundt i BMW Scanner, men kan ikke si jeg finner noe, noen som kan veilede meg til riktig meny, hvis det er mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at det skal være mulig å kode om bilen slik at blinklysene blinker litt om man låser bilen. Har lett litt rundt i BMW Scanner, men kan ikke si jeg finner noe, noen som kan veilede meg til riktig meny, hvis det er mulig?

Ligger link til guide i første post. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger link til guide i første post. :)

Se der ja, mener jeg hadde sett det en eller annen plass, men tenkte jo ikke over førsteposten i det hele tatt :P Takker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den feilkoda har jeg også, men min bil har ikke aux pumpe.. :P Den er ikke der den skal være vertfall. Skal sitte under vannventilen ned på dempertårnet på førersiden.. :)

Men hva gjør denne da?

Den pumper kjølevann rundt i systemet når du bruker restvarme går jeg ut i fra. :) Noen har en knapp som heter Rest ved siden av vifta, på min står det MAX.

Men da kan man få varme fra apparatet i ca 12 minutter eller noe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjør denne da?

Den pumper kjølevann rundt i systemet når du bruker restvarme går jeg ut i fra. :) Noen har en knapp som heter Rest ved siden av vifta, på min står det MAX.

Men da kan man få varme fra apparatet i ca 12 minutter eller noe.. :)

Jeg har vel også MAX.. trykker man på den får man maks kulde.. Så mulig det blir en feilkode om man har det originalt da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe å gå for? http://www.ebay.com/itm/BMW-USB-OBD-Dia ... 63&vxp=mtr

kan jeg bare få tak i en kabel (hvor fra? finner bare sånna med program på ebay..), og laste ned program fra førstepost? eller må jeg installere det som følger med kabelen i tillegg til ett av programma i førstepost? :P spør kanskje dumt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, fordi d var gratis i første post her, men ved nærmere sjekk så koster d jo bare 200kr :P bestiller den jeg linka te, burde holde te å lese feilkoder og justere nivåreguleringa :D

Så noe snakk om for høy styrke på led skiltlys, ska ha led pærer, stiller det og med den jeg linka te hvis d blir for sterkt? :)

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare og kjøpe med software, mye enklere det.

Usikker på hvordan det er og justere skiltlys på 01 (vis det er det den er din), har ikke fått sjekket det ut enda.

Men om det går så er det mye mer avansert og gjøre det med denne kabelen du linka til, en med bmw scanner.

Da må du bruke NCS i tilfelle, og finne rette strengern og redigere. Kan bruke NCS Dummy til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare og kjøpe med software, mye enklere det.

Usikker på hvordan det er og justere skiltlys på 01 (vis det er det den er din), har ikke fått sjekket det ut enda.

Men om det går så er det mye mer avansert og gjøre det med denne kabelen du linka til, en med bmw scanner.

Da må du bruke NCS i tilfelle, og finne rette strengern og redigere. Kan bruke NCS Dummy til det.

takk for svar :) er min 01 modell ja (lagd i november 00 elns om det har betydning, er facelift)

får se, er vel ikke sikkert jeg trenger gjøre no med lysa, funka fint på gamle bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...