Alpejohn Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Hm, er denne kabelen noe som burde funke bedre på eldre da?http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-INPA ... veQ5fTools Den 98 modellen jeg holder på med, har pinne 15 i den runde 20pin kontakten Irriterende at det ikke funker skikkelig med den jeg har fra før Hvor mange interface har du nå Alpejohn ? Hehe, en universal, en til volvo s/v70 s/v40 850 s90, pa soft 1.3.6 til bmw, en dis/sss/ediabas/inpa kabel + ibus interface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feifei Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 not bad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe38 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Hei Spennende lesning dette men kunne ikke se noe i farten om ODBII kabelen til carsoft er kompatibel til disse programmene, spesielt navcoder. Er det noen som har testet dette ut? Ser DIS/SSS/Progman er kompatibel fra første post, er det med eller uten interfacen? Navcoder jeg ser mest interesse av her. Kunne vært greit med en tabell på kabler Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Er det VMware server, eller VMware workstation man skal bruke til dette? Server er gratis, mens workstation ser ut til å koste penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Jeg bruker workstation..koster ikke ei krone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Hvilken versjon kjører du? Det er kun esxi, server og player som er gratis. Workstation koster kroner ($189 / året) Eller har du lastet ned en "tvilsom" utgave fra bukta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Du finner vmware her ( og mye annet også ) ftp://94.212.182.18/BMW-MEGA%20-%20V39% ... 0software/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Thanks! Ser det var versjon 5.5 som er relativt utdatert. Men fant en ibm R30 på loftet som kanskje duger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Thanks! Ser det var versjon 5.5 som er relativt utdatert. Men fant en ibm R30 på loftet som kanskje duger Nå er det versjon 7 VMWare workstation Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Nettop, så da er det altså vmw Workstation som må brukes sammen med DIS GT1 Om man skal kjøre det virtualisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Nettop, så da er det altså vmw Workstation som må brukes sammen med DIS GT1 Om man skal kjøre det virtualisert? Ja, DIS/SSS kjører på VMW. Du kan installere med naitive metode på T30 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Nettop, så da er det altså vmw Workstation som må brukes sammen med DIS GT1 Om man skal kjøre det virtualisert? Her er en link om å installere naitive metode uten VMWare http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1513162 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Nå er det R30 den maskinen jeg fant, så mulig det ikke er støttet chipset/hw. Ser at den nekter å passere bios pga cmos batteri er dødt. mudbug, hvilken versjon av vmw kjører du, workstation? 6.5 ? 7.0? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Nå er det R30 den maskinen jeg fant, så mulig det ikke er støttet chipset/hw. Ser at den nekter å passere bios pga cmos batteri er dødt.mudbug, hvilken versjon av vmw kjører du, workstation? 6.5 ? 7.0? Jeg kjørte 6.5, men 7.0 på ISIS (diagnose og programmer for nye biler). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Har nå fått både ibus->usb interface, et vanlig odbII interface til edibias,sss, osv. Og så fant jeg igjen min orginale Rosstech VagCom Hex-usb kabel. Hele vmware opplegget må jeg nok gi opp da installeren krasjer ved første oppstart. Sier noe om at den ikke finner harddisk, og at cd/dvd må sjekkes. FInnes det noe diagnoseprogram som enkelt og greit kan kjøres fra windows? Har forsøkt med Carsoft, men den fungerer ikke med noen av de 3 kablene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå