740AV Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Du har ikke fått kontakt med bilen med noen av programmene du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Du har ikke fått kontakt med bilen med noen av programmene du har? fikk med ncs dummy. men ikke dis, eller inpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=281514&d=... Du har fulgt denne (som er linket til på første side) til punkt og prikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=281514&d=... Du har fulgt denne (som er linket til på første side) til punkt og prikke? nei, kjøpte kabel med "one click" installasjon av programmene, så har ikke installert det "manuell" må se på det til helgen. har delfagprøve denne uken, så er opptatt med det :/ takker for tips, og unnskyld for dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Ja da kan det hende det er noen innstillinger som ikke er korrekte i forhold til din pc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 nei, kjøpte kabel med "one click" installasjon av programmene, så har ikke installert det "manuell" må se på det til helgen. har delfagprøve denne uken, så er opptatt med det :/ takker for tips, og unnskyld for dumme spørsmål Jeg hadde samme problemet med oneclick greia. Jeg fant ett tips på nettet å trykke på installer på nytt, uten å avinstallere. Fungerte bra hos meg. Husk at du må sette fast port til COM1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Jeg hadde samme problemet med oneclick greia. Jeg fant ett tips på nettet å trykke på installer på nytt, uten å avinstallere. Fungerte bra hos meg. Husk at du må sette fast port til COM1.Skal prøve det Har satt fast til comport 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Er det noen som kan hjelpe meg med å få installert inpa i oslo akershus i helga? Er i det området da Send meg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Trenger hjelp med samme, bor i Oslo Akershus. Send meg å pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Har lest litt rundt og lurer på om jeg har feil kabel, står k+dcan USB interface (inpa compatible) Noen som vet? Brukes på E39 med obd2 til 20 pin overgang Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Er dette noe som fungerer på OBD med overgang? http://www.ebay.com/itm/OBD-Scanner-Bluetooth-Diagnostic-Tools-OBD-OBD2-OBDII-Scan-of-PC-PDA-Mobile-/251494417830?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a8e3c45a6 Står bare OBDII på de fleste bluetooth scannerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Jeg synes k+dcan USB kabler er langt bedre enn bluetooth. Mye mere muligheter, også gjennom INPA/DIS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Ja, har bestilt det selv. Hadde bare lyst å finne litt mer ut om bluetooth versjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Har prøvd ELM327, med bluetooth, i kombinasjon med OBD1 -> OBD2 overgang. Det fungerte dessverre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Bt er bare tull.. skal du ha det skikkelig må det være kabel og inpa.. Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå