Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bruker winrar. :)

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Prøvde samme her! 

Lasta ned her i fra:  http://bmwcoders.com/forum/1-post1.html

Gjorde du også det ?

Hvilken fil legger du i Disk C ? På youtube og på div guider står det at man skal legge over "EC-apps" fra step 1 ? Jeg finner ikke den. 

I tillegg så vil ikkje innhold i step 2,3,4 la seg lese ! 

I følge guide skal du bruke innhold fra step 2 til å endre til engelsk språk! 

Bruker denne guiden: http://www.aobd2shop.com/upload/pro/inpacaninstall.pdf

Setter pris på litt hjelp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener og ha lastet ned derfra ja, husker ikke om det var den jeg endte opp med og bruke.
Du kan prøve og laste den ned på nytt, har opplevd flere ganger, at man laster ned en .rar fil, og så er det noe galt med den, laster

ned på nytt igjen, og da funker alt fint. Så du kan jo prøve det. :)

Ellers har jeg bruket denne guiden, usikker på om det da blir engelsk, jeg har nemlig tysk mener jeg på nå. Men så har jeg brukt en annen versjon tror jeg en

den som du linker til her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener og ha lastet ned derfra ja, husker ikke om det var den jeg endte opp med og bruke.

Du kan prøve og laste den ned på nytt, har opplevd flere ganger, at man laster ned en .rar fil, og så er det noe galt med den, laster

ned på nytt igjen, og da funker alt fint. Så du kan jo prøve det. :)

Ellers har jeg bruket denne guiden, usikker på om det da blir engelsk, jeg har nemlig tysk mener jeg på nå. Men så har jeg brukt en annen versjon tror jeg en

den som du linker til her. :)"

Okei, fikk det til litt bedre nå! Men stopper opp når jeg kommer til den delen da jeg skal velge "Select Configurasjon" og velger som guiden (den du linket til) viser "BMW GROUPS UK" da ERROR "A LHA not found : C'/DOCUMENTS.LZH" 

Vet du hva jeg kan ha gjort feil ? :)

om jeg velger no configuration så går det, men om jeg går inn på inpa så får jeg ikke opp alle modeller slik det er vist lenger ned på guiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da regner jeg med du har knapp for høydejustering av lysene dine? I såfall må du ha en LCM som har manuell LWR.

stemmer det :) så da regner jeg med denne skulle være aktuell ? http://www.ebay.com/itm/BMW-5er-E39-LCM-III-3-Licht-Check-Controlmodul-Lichtmodul-mit-man-LWR-8386209-/261467490363?pt=DE_Autoteile&hash=item3ce0ad483b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle inn på den koding av us blink og deaktivering av pæresjekk linken, men det funka dårlig xD

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hm.. Der har det vist skjedd noe rart.. :P

Skal se på det litt senere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Der har det vist skjedd noe rart.. :P

Skal se på det litt senere! :)

Takk :D greit å lese litt før man kjøper utstyr og legger seg ut på ting man ikke veit no om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D greit å lese litt før man kjøper utstyr og legger seg ut på ting man ikke veit no om :P

Jeg prøvde den igjen nå, og nå funker den.. Må ha vært en feil på forumet tror jeg. Du får se om du får det til nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...