Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan forklare meg forskjellen på blå og hvit/gjennomsiktig 16-pin kabel? 

mJG0Ygsd_kXRh2XSqOObEcQ.jpg $(KGrHqF,!lUE2EDpwURBBNnPjKvT2!~~_35.JPG

Selv har jeg en blå en, som det var mest av når jeg kjøpte. Men nå ser jeg at det hovedsaklig blir solgt hvite/gjennomsiktige på ebay. 

Skal hovedsaklig brukes til INPA. På en 1997 modell. Men tar også på meg diagnose for andre, så flest mulig modeller er en fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan forklare meg forskjellen på blå og hvit/gjennomsiktig 16-pin kabel? 

mJG0Ygsd_kXRh2XSqOObEcQ.jpg $(KGrHqF,!lUE2EDpwURBBNnPjKvT2!~~_35.JPG

Selv har jeg en blå en, som det var mest av når jeg kjøpte. Men nå ser jeg at det hovedsaklig blir solgt hvite/gjennomsiktige på ebay. 

Skal hovedsaklig brukes til INPA. På en 1997 modell. Men tar også på meg diagnose for andre, så flest mulig modeller er en fordel.

Er sikkert bare utseendet som varierer :) Fant en blå selv på ebay og begge to støtter de samme protokollene, hvertfall deg jeg fant, finnes jo også ledninger som inneholder færre protokoller og dermed støtter færre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at siden PC'en uansett hadde en gyldig lisens, så kunne jeg for en gang skyld bruke den, men når jeg må ringe Microsoft sitt støttesenter for å aktivere dritten så ble det hele raskt endret. Windows 7 installeres as we speak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg ikke får opp noe nummer... Har reinnstallert fire ganger nå.

Har også prøvd å flytte over wpa.dbl filen fra den gamle installasjonen, men den stemmer ikke overens med den nåværende konfigurasjonen (har byttet fra HDD til SSD). Derfor må alt aktiveres på nytt og jeg må ringe support...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...