K-E Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Noen som kan forklare meg forskjellen på blå og hvit/gjennomsiktig 16-pin kabel? Selv har jeg en blå en, som det var mest av når jeg kjøpte. Men nå ser jeg at det hovedsaklig blir solgt hvite/gjennomsiktige på ebay. Skal hovedsaklig brukes til INPA. På en 1997 modell. Men tar også på meg diagnose for andre, så flest mulig modeller er en fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Noen som kan forklare meg forskjellen på blå og hvit/gjennomsiktig 16-pin kabel? Selv har jeg en blå en, som det var mest av når jeg kjøpte. Men nå ser jeg at det hovedsaklig blir solgt hvite/gjennomsiktige på ebay. Skal hovedsaklig brukes til INPA. På en 1997 modell. Men tar også på meg diagnose for andre, så flest mulig modeller er en fordel. Er sikkert bare utseendet som varierer Fant en blå selv på ebay og begge to støtter de samme protokollene, hvertfall deg jeg fant, finnes jo også ledninger som inneholder færre protokoller og dermed støtter færre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Noen her på strekningen kristiansand - arendal som kan kode pæresjekk på en E90 for meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Noen som har en windows xp home cd liggende? Eventuelt en .iso? Må være norsk versjon. Skal reinnstallere diagnosepcen, men mangler cd.. Ja, jeg har lisens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Har en med sp3, men tror den er engelsk. Trenger ikke nøkkel på den. Kan sikkert få laget en iso av den. Mener det er den jeg bruker på min diagnosedata. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Jeg fant, jeg fant! Windows XP Home SP1, Norsk. Alt jeg har liggende. Denne må jo være 12-13 år gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Det går an å bruke w7 om man vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Har W7 på den andre nyeste dataen.. Den jeg bruker oftest. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Jeg tenkte at siden PC'en uansett hadde en gyldig lisens, så kunne jeg for en gang skyld bruke den, men når jeg må ringe Microsoft sitt støttesenter for å aktivere dritten så ble det hele raskt endret. Windows 7 installeres as we speak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Er jo enkelt og aktivere.. Får bare en datastemme, og beskjed om og taste inn et nummer, så får du et nummer i retur som du taster inn på maskina.Fort gjort.. Har gjort det mange ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Problemet er at jeg ikke får opp noe nummer... Har reinnstallert fire ganger nå. Har også prøvd å flytte over wpa.dbl filen fra den gamle installasjonen, men den stemmer ikke overens med den nåværende konfigurasjonen (har byttet fra HDD til SSD). Derfor må alt aktiveres på nytt og jeg må ringe support... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Du bruker jo cd nøkkelen? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Ja, den delen er grei, men når jeg skal logge inn på brukeren så kommer det opp at jeg må aktivere via telefon. Så står det at den generer en eller annen ID, som aldri dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Ååå.. Da er det verre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Prøver igjen, da jeg fant ut at jeg skal innover til oslo neste tirsdag. Noen som har mulighet for å kode bort pære sjekk på strekningen arendal - Oslo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå