thomaleo Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 (endret) har nå fått rotet meg til å fått tak i en inpa kabel overgang fra 16-20 rund kontakt, virtuell windows xp stasjon, hovedsaklig fordi airbag lampa begynte å lyse, ville da selvfølgelig slette feilkodene for å muligens få bort lampa. jeg får kontakt med motor, kan se feilkoder der osv , men når jeg skal sjekke airbag feilkoder "no response from controll unit" var ihvertfall tydelig at den ikke fikk kontakt med airbag "hjernen" sliter også med å se live data på motor, må trykke ja til å kjøre script 20 ganger, men da står alle tall stille. hjelp meg! kan det være overgangen som ikke er riktig? programmet i seg selv registrerer at den er koblet til maskinen, men i det sekundet jeg plugger kontakt i diagnosekontakten på bilen så lyser ignition uten at tenning er på, er dette riktig? åpne bildene i ny fane for å se i bedre kvalitet Endret Juli 1, 2015 av thomaleo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Det er vel feil med daten filene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Det er vel feil med daten filene. hva skal jeg gjøre med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Oppdatere de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 link til oppdatert inpa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Hmm. Tja. Neida, det har ikke jeg sett. Jeg oppdatere min selv. Lastet ned daten filer versjon 52.1 tror jeg. Du må kanskje Google litt om ikke noen andre kan svare mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 (endret) Har forelsket meg litt i BMW Scanner 1.4.0, men syns det er dumt at den bare fungerer på relativt gamle biler. Hvordan er 2.0.1 i forhold til denne? Og om noen ønsker en diagnose-pc, så selger jeg en med BMW Scanner 1.4.0 og INPA nå: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=61394762 Endret Juli 6, 2015 av K-E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Koster mye penger for 2.0.1, så jeg synes ikke det er verdt det. Feks NCS virker jo like bra, men ikke like lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Hei godfolk. Noen som vet om en fungerende link for å laste ned INPA/Ediabas? Den på side 1 er out of date Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjotta Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Hei folkens! Er det noen som kan kode en e91? Holder til på sørlandet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Hei folkens! Er det noen som kan kode en e91? Holder til på sørlandet! Ta ferien i Trøndelag, så kan jeg kode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Evt østlandet nærmere så kan jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4sse Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 (endret) Hjelp!! Noen som kjenner til denne lyden og vet hva det kan være? Kan dette være servo som er på tur å ryke? Lyden er ikke tilstedet når motoren er kald, men når den er varm høres ikke lyden hele tiden som vist i videoen. Merker en liten vibrasjon i rattet når det hviner. Er forøvrig på en E81 med km-stand 75000. (knirkelyden er fra skinnet i rattet, men det er hvinelyden som er interessant:) ) Film ligger som link. https://youtu.be/IKxNBaD7Hio Tips tas imot med takk! Endret Juli 16, 2015 av h4sse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 (endret) Er nok servopumpa ja. Luft i systemet høres det ut som. Sjekket at det er olje i beholderen? Endret Juli 17, 2015 av Espen A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4sse Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Nei har ikke sjekket det, men det er ingen beholder som hører til, er elektrisk servo på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå