Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! PCen er satt opp med BMWtools (Inpa, DIS osv) Jeg har en kabel som kan stå enten på K eller D, når jeg har den på K lyser den rødt men på D ingenting. Problemet er at jeg ikke får kontakt med INPA, alle program er installert men er det noe mer jeg må gjør før det fungerer?

Link til kabel: http://www.ebay.com/itm/271796230565?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Takk for alle svar, holder på å prøver akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biler før 03\07 så skal den stå på K. Etter skal den stå på D.

Har du satt latency riktig og rett comport i innstillinger?

Hei og takk for raskt svar :)  Nei det har jeg ikke stilt på vet du om  en guide jeg kan følge for dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blander meg litt inn her jeg, jeg sliter litt med og få kontakt med bilen min igjenom icom a2. Får kontakt med 2006 modellen(kone bilen) men på min der vil den ikke. Får kontakt med selve icomen, den leser volt. Men prøver jeg og lese ut vin nr så stopper det. blinker rødt på com på a2en. noe som har vært borti det før. fikk med alt som skulle til på hardisk. ista d+p siste versjon. Link til settet  http://www.ebay.com/itm/171536955935?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT.

Hjelp! Kan det feks være at det er noe jeg må gjøre for og bytte til dcan? eller går dette automatisk? Er så rart at den ikke virker på min. Er det noe mulighet at dcan delen er defekt. Jesklig kjedelig etter og ha invistert i dette pluss pc og en super DYR lader en slik exide wsc 720 lader. kommer til og ha lader for resten av livet der gitt!

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det løste problemet takker :)

Skulle prøve å registrere batteribytte, åpnet toolset 32 og msd80.prg fil men var ingen jobber og velge i, initalization error eller noe slik? :)

MSD80? Ere bensin bil du har?

Blander meg litt inn her jeg, jeg sliter litt med og få kontakt med bilen min igjenom icom a2. Får kontakt med 2006 modellen(kone bilen) men på min der vil den ikke. Får kontakt med selve icomen, den leser volt. Men prøver jeg og lese ut vin nr så stopper det. blinker rødt på com på a2en. noe som har vært borti det før. fikk med alt som skulle til på hardisk. ista d+p siste versjon. Link til settet  http://www.ebay.com/itm/171536955935?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT.

Hjelp! Kan det feks være at det er noe jeg må gjøre for og bytte til dcan? eller går dette automatisk? Er så rart at den ikke virker på min. Er det noe mulighet at dcan delen er defekt. Jesklig kjedelig etter og ha invistert i dette pluss pc og en super DYR lader en slik exide wsc 720 lader. kommer til og ha lader for resten av livet der gitt!

Er det ISTA D du skal bruke for å lese av? Uheldig og fått dårlig ICOM kanskje? Den skal gjøre alt automatisk under ident i hvertfall. DCAN delen kan være defekt, det er MANGE tråder på andre forum om dålige ICOM :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSD80? Ere bensin bil du har?

Er det ISTA D du skal bruke for å lese av? Uheldig og fått dårlig ICOM kanskje? Den skal gjøre alt automatisk under ident i hvertfall. DCAN delen kan være defekt, det er MANGE tråder på andre forum om dålige ICOM :\

Huff, det er vel kanskje det. Jeg leste i mellom på noen forum, der det var noen andre som slet med det. Men det var liksom ikke noe løsning på det. Det var ista d ja. Har ikke tort og åpne P på gullet mitt ennå. må bli trygg på at alt virker som det skal før jeg gjør det[-o<  Og har fått brukt det litt på den eldste vi har. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei diesel ;) brukte bare en guide på Google. Men er det en annen fil som skal brukes?

Akkurat det jeg tenker på når folk driver med dette :P følget guider uten å vite hva ting er hhehe. MSD er x35i N54/55 bensin motor.

Prøv D57B0.prg eller noe eller bare gå inn i inpa. Det står der under e60 functional Jobs - uif

Dette kan også gjøres via engine - også velger du fila de der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er vel kanskje det. Jeg leste i mellom på noen forum, der det var noen andre som slet med det. Men det var liksom ikke noe løsning på det. Det var ista d ja. Har ikke tort og åpne P på gullet mitt ennå. må bli trygg på at alt virker som det skal før jeg gjør det[-o<  Og har fått brukt det litt på den eldste vi har. :smile:

Du har kjøpt den nye ikke sant? Den firkanta gummi belagte?  Ok, du er sikker på du har satt opp ting rett i innstillinger på ISTA? og ICOM er satt opp rett? Hvis du vil så kan jeg også kikke litt over teamviewer for deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...