Otis Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Som oftest er det drivere eller defekt kabel/boks. Dette er Kina kopi vare og kvaliteten er deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Som oftest er det drivere eller defekt kabel/boks. Dette er Kina kopi vare og kvaliteten er deretter. Prøvde å reinstallere drivere, men det funka ikke det heller. Skal prøve å installere på Win 7 imorgen med riktige drivere til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Det er vel defekt boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Vangen Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Vi har 2000mod 318i e46, 2005 525ia e61 og 2008 318i e91. Utfører enkel service på disse selv, men har ikke så mye data kunnskaper. Ser at www.bildiagnosebutikken.no har forskjellig diagnose utstyr til våre biler. Er det noe av dette som kan anbefales? Så slipper jeg å bruke masse tid på å få en pc til å funke. Er bedre på å skru, en å trykke på en pc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Fikk ikke opp noe fornuftig der?! Men hvorfor ikke bruke kabel på en pc og rheingold? Uendelig bedre verktøy med manualer, koblingsskjema og fornuftig feilsøkings forslag på aktuelle feil. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Vangen Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Har søkt litt på rheingold her på forumet, og ser at det er flere som ikke får dette til å virke. Kjenner mine begrensninger når det kommer til pc, det er derfor jeg ønsker en ferdig oppsatt dings som bare virker. Er det noen som kan anbefale noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Jeg kan Rheingold og det virker upåklagelig på windows 7,8,8.1 og 10. Jeg har testet dette selv. Jeg kjører siste versjon, som jeg har linket til i min signatur. Det er egentlig bare tull å ikke ha Rheingold. Det er det beste programmet om man ikke skal sammenligne det med Autologic eller Wurth WOW. Du kan jo laste ned Rheingold før du kjøper kabel og forsøke å starte det på din maskin? Enten starter det eller ikke. Så kan du skrive her om det ikke virker. Så skal ihvertfall jeg forsøke å bistå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Hei! En kompis av meg kjøpte seg en e60 520 i dag. På vei hjem fikk vi feilmelding på girkassa, driver moderatly eller hva det sto. Dette forsvant når vi spiste fordi vi skrudde bilen av og på. Når vi kom hjem leste vi av feilkoder hvor det kom opp at dynamoen er gåen. Bekreftet dette ved måling med millimeter mens bilen var igang. Kan dette ha sammenheng med girkasse feilen? Girkassa girer helt fint nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Ikke uvanlig at lav spenning fører til mange rare feil på elektronikken, deriblant feilmeldinger på girkasse. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Lav Spenning vil slå ut omtrent alt. Minimum spenning for sikker drift, altså at du ikke får feilmeldinger osv er 11,6V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Vangen Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Jeg kan Rheingold og det virker upåklagelig på windows 7,8,8.1 og 10. Jeg har testet dette selv. Jeg kjører siste versjon, som jeg har linket til i min signatur. Det er egentlig bare tull å ikke ha Rheingold. Det er det beste programmet om man ikke skal sammenligne det med Autologic eller Wurth WOW. Du kan jo laste ned Rheingold før du kjøper kabel og forsøke å starte det på din maskin? Enten starter det eller ikke. Så kan du skrive her om det ikke virker. Så skal ihvertfall jeg forsøke å bistå. Linken på del 1 virker ikke. Regner med at jeg må laste ned del 1 og 2 samt Daten for de bilene jeg skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Skal sjekke dette i morgen. Du trenger ikke daten filer om du kun bruker rheingold. Daten er for ncs og inpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 20, 2016 Share Skrevet Januar 20, 2016 Linken på del 1 virker ikke. Regner med at jeg må laste ned del 1 og 2 samt Daten for de bilene jeg skal ha? Da er del 1 OK. Var nok noe kluss med linken, ikke at jeg skjønner hvordan det har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 noen så veit korleis eg koder USblink på en E92? har NCS expert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Se i hjemmekoding tråden. Jeg har svart der på dette tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå