Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Som oftest er det drivere eller defekt kabel/boks. Dette er Kina kopi vare og kvaliteten er deretter.

Prøvde å reinstallere drivere, men det funka ikke det heller. 

Skal prøve å installere på Win 7 imorgen med riktige drivere til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 2000mod 318i e46, 2005 525ia e61 og 2008 318i e91.

Utfører enkel service på disse selv, men har ikke så mye data kunnskaper. Ser at www.bildiagnosebutikken.no har forskjellig diagnose utstyr til våre biler. Er det noe av dette som kan anbefales? Så slipper jeg å bruke masse tid på å få en pc til å funke.

Er bedre på å skru, en å trykke på en pc :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke opp noe fornuftig der?!

Men hvorfor ikke bruke kabel på en pc og rheingold?

Uendelig bedre verktøy med manualer, koblingsskjema og fornuftig feilsøkings forslag på aktuelle feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt litt på rheingold her på forumet, og ser at det er flere som ikke får dette til å virke. Kjenner mine begrensninger når det kommer til pc, det er derfor jeg ønsker en ferdig oppsatt dings som bare virker. Er det noen som kan anbefale noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan Rheingold og det virker upåklagelig på windows 7,8,8.1 og 10. Jeg har testet dette selv.

Jeg kjører siste versjon, som jeg har linket til i min signatur.

Det er egentlig bare tull å ikke ha Rheingold. Det er det beste programmet om man ikke skal sammenligne det med Autologic eller Wurth WOW.

Du kan jo laste ned Rheingold før du kjøper kabel og forsøke å starte det på din maskin?

Enten starter det eller ikke.

Så kan du skrive her om det ikke virker. Så skal ihvertfall jeg forsøke å bistå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! En kompis av meg kjøpte seg en e60 520 i dag. På vei hjem fikk vi feilmelding på girkassa, driver moderatly eller hva det sto. Dette forsvant når vi spiste fordi vi skrudde bilen av og på. Når vi kom hjem leste vi av feilkoder hvor det kom opp at dynamoen er gåen. Bekreftet dette ved måling med millimeter mens bilen var igang. Kan dette ha sammenheng med girkasse feilen? Girkassa girer helt fint nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan Rheingold og det virker upåklagelig på windows 7,8,8.1 og 10. Jeg har testet dette selv.

Jeg kjører siste versjon, som jeg har linket til i min signatur.

Det er egentlig bare tull å ikke ha Rheingold. Det er det beste programmet om man ikke skal sammenligne det med Autologic eller Wurth WOW.

Du kan jo laste ned Rheingold før du kjøper kabel og forsøke å starte det på din maskin?

Enten starter det eller ikke.

Så kan du skrive her om det ikke virker. Så skal ihvertfall jeg forsøke å bistå.

Linken på del 1 virker ikke. 

Regner med at jeg må laste ned del 1 og 2 samt Daten for de bilene jeg skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken på del 1 virker ikke. 

Regner med at jeg må laste ned del 1 og 2 samt Daten for de bilene jeg skal ha?

Da er del 1 OK. Var nok noe kluss med linken, ikke at jeg skjønner hvordan det har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...