Alpejohn Skrevet Desember 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2016 Skjønner.. Er det raskare om man har icom? Bruker bmw scanner for raske søk jeg, men den funker jo bare på noen modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 Mener at sweetbmw sa at icom er lynrask. Men helt ærlig så plager ikke det meg noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2016 Ja mener og ha sett det her en plass, at de er raskare. Hater og vente jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2016 (endret) Holder på og fikse Rheingold, og ser man skal installere noe som heter patched ediabas, men finner ikke denne i tools mappen (står at alt skal ligge der). Dette er den nyeste versjonen som ligger på driven din @Otis, er dette noe jeg må ha eller? Edit: Sjekket den eldre versjonen jeg har liggende, og der lå den. Endret Desember 17, 2016 av Alpejohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 Sålenge du har inpa ok, så trenger du ikke å røre noe annet enn rheingold og den mappen med vcredist_x86_2010 å den andre. Mulig rcleaner å. Har ikke skrevet en fersk guide for rheingold enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2016 Skjønner. Har installert INPA osv. Så prøver og ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2016 Fikk Rheingold opp og gå, men når jeg prøver og identifisere bilen får jeg opp chassi nr, men resten er unknown/et ord jeg ikke husker (sikkert tysk). Jeg får heller ikke opp informasjon når jeg går inn på enkelt moduler. INPA funker helt fint, får lest feilkoder, slettet, livedata osv. Prøvde flere moduler og det virket fint. NCS får jeg chassi is faulty. Antar dette kan ha noe med daten filer og gjøre eller? Er jo rart INPA virker fint.. :/ Jeg la inn daten filer til e39 da.. Fulgte en guide jeg fant på google, om hvor jeg skulle kopiere alt. Har fulgt "monteringsanvisningen" nøyaktig også.. Så det kom litt brått på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 30 minutter siden, Alpejohn skrev: Fikk Rheingold opp og gå, men når jeg prøver og identifisere bilen får jeg opp chassi nr, men resten er unknown/et ord jeg ikke husker (sikkert tysk). Jeg får heller ikke opp informasjon når jeg går inn på enkelt moduler. INPA funker helt fint, får lest feilkoder, slettet, livedata osv. Prøvde flere moduler og det virket fint. NCS får jeg chassi is faulty. Antar dette kan ha noe med daten filer og gjøre eller? Er jo rart INPA virker fint.. :/ Jeg la inn daten filer til e39 da.. Fulgte en guide jeg fant på google, om hvor jeg skulle kopiere alt. Har fulgt "monteringsanvisningen" nøyaktig også.. Så det kom litt brått på.. Pakket ut og lagt inn filene i sql mappa? Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 Noen som har brukt ISTA P ? Trenger jeg ekspert mode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2016 13 timer siden, Knutmyr skrev: Pakket ut og lagt inn filene i sql mappa? Jepp, har gjort alt som står i beskrivelsen for installasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 9 timer siden, Alpejohn skrev: Jepp, har gjort alt som står i beskrivelsen for installasjon.. Prøv Otis sin nye versjon. Ligger på side 196 i denne tråden Jeg har fått den nye versjon til og virke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2016 1 time siden, Eivind320x skrev: Prøv Otis sin nye versjon. Ligger på side 196 i denne tråden Jeg har fått den nye versjon til og virke Er den jeg har lastet ned og prøvd og legge inn.. Jeg har den eldre versjonen på en annen pc der det funker fint. Men der måtte jeg ikke kopiere disse psdz filene eller hva de het.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 19, 2016 Share Skrevet Desember 19, 2016 Skal egentlig ikke røre PSDZ med ISTA D. Man trenger ikke de da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Er det mulig å justere høyde på luftfjøring bak på e39 med bmw scanner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2016 6 timer siden, al3x skrev: Er det mulig å justere høyde på luftfjøring bak på e39 med bmw scanner? Nei, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå