Rogeren Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Noen som kan gi en god forklaring (om det er mulig) på å flashe ny software på en e39 styreenhet, Og skifte software på styreenheten fra 2 liter til 2,8? her står det forklart hvordan man gjør det, du må bare finne rett sw koder http://homepage.mac.com/ianlindvig/MTM.pdf Noen ide om hvor jeg finner jeg software-koder? Eller holder det å bruke chassisnummer fra en tilsvarende bil (528 manuell) i winkfp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Bra jobbet Alpejohn . Du sletter linker til megaupload.com. Eieren sitter i fengslet naa. http://www.megaupload.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Du kan bytte ut megaupload med denne : http://www.4shared.com/account/dir/7137 ... tml?rnd=93 Passord : help Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Da er linken oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Jeg restarta video/graph modulen. Så nå ber den om software. Bare å brenne cd med ny på og putte i? Også prøvde jeg å koble telefon til med bluetooth, den kobler til, men kobler fra igjen med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Noen i Bergen som vil ta diagnose av yngste kebaben min? E36M3. Har et airbaglys i dashet hele tiden, vil bare ha bekreftet at det er sensor i passasjersete som er gåen, går det eventuelt an å disable dette lyset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Hei,Får opp to feilkoder på min bimmer (Den har brukt mye bensin i det siste..) Noen som kan fortelle litt mer utifra bildet ? Oxygen-control system, tyder muligens på defekt lambda? (Oksygen sensor), den kan gi økt forbruk. Men vanskelig å si noe mer, var ikke så utfyllende den feilkoda. Er en universal tester det der? Burde sjekka med en som er beregna på bmw om du har mulighet Da får du sikkert opp mer detaljert. Ventiasjon på tanken kan jeg desverre ikke utdype. Er trådløst diagnoseapparat, Launch Mulig lamdasonde ja, går det an å ohm'e den? Ingen som aner noe om tank valve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Jeg restarta video/graph modulen. Så nå ber den om software. Bare å brenne cd med ny på og putte i?Også prøvde jeg å koble telefon til med bluetooth, den kobler til, men kobler fra igjen med en gang? Restarta? Jeg gjorde noe en gang, tror jeg skifta mellom RGB og et eller annet, husker ikke helt, skjermen ble vertfall svart, og kom ikke tilbake.. Jeg fikk litt panikk men etter og latt tanken om en tur på bmw og et par 1000 kr ut vinduet synke inn, tok jeg SW cden med den nyeste SW og stappa inn, og jaggu kom der bilde, den oppdaterte og alt funka fint igjen.. hehe.. Er jo verdt et forsøk Har du orginal blue tooth? Da er du den første jeg har sett som har det (Har det selv da, men har ikke sett noen bil noen steder som har hatt det ) Har du prøvd en annen telefon? Du har vel ikke android? Fant en tråd om en som hadde en audi, og android tlf, der kom den ene etter den andre og sa dem hadde samme problem. Kobla til og datt ut etter 20-30 sec. Min SGS2 funker helt fin med min BT vertfall.. Mix3rn: Skal vel gå and det tror jeg(?), men aner ikke hva verdiene skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Har et slik http://www.ebay.com/itm/BMW-USB-OBD-Dia ... 799wt_1373 til salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Jeg restarta video/graph modulen. Så nå ber den om software. Bare å brenne cd med ny på og putte i?Også prøvde jeg å koble telefon til med bluetooth, den kobler til, men kobler fra igjen med en gang? Restarta? Jeg gjorde noe en gang, tror jeg skifta mellom RGB og et eller annet, husker ikke helt, skjermen ble vertfall svart, og kom ikke tilbake.. Jeg fikk litt panikk men etter og latt tanken om en tur på bmw og et par 1000 kr ut vinduet synke inn, tok jeg SW cden med den nyeste SW og stappa inn, og jaggu kom der bilde, den oppdaterte og alt funka fint igjen.. hehe.. Er jo verdt et forsøk Har du orginal blue tooth? Da er du den første jeg har sett som har det (Har det selv da, men har ikke sett noen bil noen steder som har hatt det ) Har du prøvd en annen telefon? Du har vel ikke android? Fant en tråd om en som hadde en audi, og android tlf, der kom den ene etter den andre og sa dem hadde samme problem. Kobla til og datt ut etter 20-30 sec. Min SGS2 funker helt fin med min BT vertfall.. Mix3rn: Skal vel gå and det tror jeg(?), men aner ikke hva verdiene skal være. Ja den ber om SW cd. Så jeg regner med det går greit) Ja fikk opp utstyrslista og der stod det Bluetooth og fikk aktivert den. Men skal teste en annen telefon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Kjørte inn software nå istad, så nå funker alt igjen, tilogmed Bluetooth'n på iPhone:) Henter ut telefonboka og alt via rattet og får opp navn/nr i displayet i instrumentet.. Moro:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Kjørte inn software nå istad, så nå funker alt igjen, tilogmed Bluetooth'n på iPhone:)Henter ut telefonboka og alt via rattet og får opp navn/nr i displayet i instrumentet.. Moro:) Du må gå inn på blue tooth modulen og se om Voice recognition er aktivert også da, om ikke så aktiverer du det. Jeg gjorde det og nå holder jeg inne tale knappen, og sier diale name, og så hører jeg "pleace speak the name" så sier jeg hvem jeg skal ringe til og så ringer den selv Jævla stili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Noen her som er flinke med NCSexpert og ediabas(?) ? Skulle ha fått generert en ny FA kode, og har forstått det slik at det er mulig via NCSexpert? Programmeringsutstyr har jeg, men sliter som faen med å få tak i en FA kode.. Dreier seg forresten om å fortelle en 530i DME og EWS at de ikke trenger å prate med EGS lengre, altså konvertering fra automat til manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Kjørte inn software nå istad, så nå funker alt igjen, tilogmed Bluetooth'n på iPhone:)Henter ut telefonboka og alt via rattet og får opp navn/nr i displayet i instrumentet.. Moro:) Du må gå inn på blue tooth modulen og se om Voice recognition er aktivert også da, om ikke så aktiverer du det. Jeg gjorde det og nå holder jeg inne tale knappen, og sier diale name, og så hører jeg "pleace speak the name" så sier jeg hvem jeg skal ringe til og så ringer den selv Jævla stili Hvis jeg bare trykker på taleknappen ringer den første i telefonboka mi, men har ikke prøvd å holde den inne. Prøve etterpå Jeg hadde liksom planer om å ettermontere bluetooth, men det var jo så jævlig dyrt. Så da slapp jeg det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå