mudbug Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Prøvde å installere 1.4.0 på 64 bit Windows XP her om dagen, men fikk bare Error: Hardware faulty når jeg prøvde å kjøre programmet. Fungerer det kun på 32 bit? Trodde det skulle fungere på Windows 7 også jeg, og hvertfall 64 bit.. før du installerer program, høyreklikker og troubleshoot incompatibel. Så installerer du XP 32 bit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Skal egentlig brukes på Windows 7 64bit, og har funnet en oppskrift på nettet nå som jeg skal prøve på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 tips til kjøp av diagnose utstyr billig men som funker. fikk opp noen feil på antispinn og så kom abs lampa rett etter på helt plutselig mens jeg var ute å kjørte idag. kjørte helt rolig og var bare ute å cruisa. på forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 tips til kjøp av diagnose utstyr billig men som funker.fikk opp noen feil på antispinn og så kom abs lampa rett etter på helt plutselig mens jeg var ute å kjørte idag. kjørte helt rolig og var bare ute å cruisa. på forhånd takk for svar foreslår at du leser igjennom tråden,der står alt du lurer på. er sikkert en av abs følerene dine som er vrange. også hvordan bil du har er greit å få med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 tips til kjøp av diagnose utstyr billig men som funker.fikk opp noen feil på antispinn og så kom abs lampa rett etter på helt plutselig mens jeg var ute å kjørte idag. kjørte helt rolig og var bare ute å cruisa. på forhånd takk for svar viewtopic.php?f=1&t=185178 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 tips til kjøp av diagnose utstyr billig men som funker.fikk opp noen feil på antispinn og så kom abs lampa rett etter på helt plutselig mens jeg var ute å kjørte idag. kjørte helt rolig og var bare ute å cruisa. på forhånd takk for svar Jeg fikk nettopp ABS og antispinn på speedometer. Cruiset mitt virker av og til. Det var høyre bak sensor som er feil. Jeg har ikke skiftet sensor ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Hei,Får opp to feilkoder på min bimmer (Den har brukt mye bensin i det siste..) Noen som kan fortelle litt mer utifra bildet ? Oxygen-control system, tyder muligens på defekt lambda? (Oksygen sensor), den kan gi økt forbruk. Men vanskelig å si noe mer, var ikke så utfyllende den feilkoda. Er en universal tester det der? Burde sjekka med en som er beregna på bmw om du har mulighet Da får du sikkert opp mer detaljert. Ventiasjon på tanken kan jeg desverre ikke utdype. Er trådløst diagnoseapparat, Launch Mulig lamdasonde ja, går det an å ohm'e den? Ingen som aner noe om tank valve? Tank Valve er ventilen som sitter foran på undersiden av innsuget. Går en slange inn i torpedoveggen ved siden av bensinrøret, 1 slange til vacuum fra innsuget og 1 stk 2-pin kontakt til den fra motorledningsnettet Liten rund ventil som sitter i et gummioppheng. Mener den styrer tankventilering pga vacuumet i innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 takk for svar, ser ut som problemet løste seg selv hehe for når jeg var ute å kjørte idag så kom lampene(abs/antispinn) på når jeg starta bilen så begynte jeg å kjøre og da slokna dem. men er sikkert en føler en plass som begynner å bli gåen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Hellåw! Er ganske ny med dette med diagnose og slikt, har Carsoft 6.5 som jeg har prøvd meg litt på men valgte å bestille INPA også da jeg har hørt mye bra om dette.. Jeg fikk INPA idag i posten og etter hva jeg har forstått og lest på første siden så MÅ jeg da ha en ADS Interface ettersom jeg har pinne nummer 15 installert i OBD1 i motorrommet, korrekt? Et kjapt søk på Ebay og jeg fant denne: http://www.ebay.com/itm/BMW-INPA-Ediaba ... 4d&vxp=mtr Noen som har denne som har erfaringer om den idet hele tatt fungerer? Er litt leit å betale flere hundre kroner for noe som kanskje ikke vil fungere på min bil.. Installerte INPA idag og prøvde å få kontakt med bilen, men var helt dødt imellom pc og bil, antar da jeg at dette er fordi OBD1 Interface ikke fungerer når pinne 15 er installert da jeg trenger en slik kabel som er linket til over her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Hellåw!Er ganske ny med dette med diagnose og slikt, har Carsoft 6.5 som jeg har prøvd meg litt på men valgte å bestille INPA også da jeg har hørt mye bra om dette.. Jeg fikk INPA idag i posten og etter hva jeg har forstått og lest på første siden så MÅ jeg da ha en ADS Interface ettersom jeg har pinne nummer 15 installert i OBD1 i motorrommet, korrekt? Et kjapt søk på Ebay og jeg fant denne: http://www.ebay.com/itm/BMW-INPA-Ediaba ... 4d&vxp=mtr Noen som har denne som har erfaringer om den idet hele tatt fungerer? Er litt leit å betale flere hundre kroner for noe som kanskje ikke vil fungere på min bil.. Installerte INPA idag og prøvde å få kontakt med bilen, men var helt dødt imellom pc og bil, antar da jeg at dette er fordi OBD1 Interface ikke fungerer når pinne 15 er installert da jeg trenger en slik kabel som er linket til over her? Hei, sikkert noen andre som kan svare deg bedre enn meg, men tror det hjelper hvis du skriver hvordan type bil du har også Edit Mulig det står på sia her e38 740? men års modell osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Takk for et kjapt svar hvertall! Er en BMW E38 740 1997 modell slik som det står i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Takk for et kjapt svar hvertall! Er en BMW E38 740 1997 modell slik som det står i signaturen Ja jeg var vist litt kjapp der, men tror du har rett i at du må ha ADS ja, kan ikke uttale meg om kabelen du har sett på , kanskje hvis du går inn å ser på tilbakemelding på selgeren at noen har kommentert hvordan det fungerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Takk for et kjapt svar hvertall! Er en BMW E38 740 1997 modell slik som det står i signaturen Ja jeg var vist litt kjapp der, men tror du har rett i at du må ha ADS ja, kan ikke uttale meg om kabelen du har sett på , kanskje hvis du går inn å ser på tilbakemelding på selgeren at noen har kommentert hvordan det fungerte. Er ingen tilbakemeldinger på Interface'n, men han har 100% feedback da. Fant også ut at det er en nettside dem har som hvor dem selger den 10 dollar billigre, og dette er samme butikk.. Sender dem et spørsmål og spør for sikkerhets skyld. Bare å rope ut om noen skulle vite noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Hei, Etter hva jeg vet, skal du få kontakt med bilen, men enten kun på motorstyringa, eller et par moduler i bilen. Den kabelen du linket til tror jeg funker bra, virker som de er ganske seriøse de som selger den. Jeg har dog aldri prøvd den selv. Er du sikker på at com port og alt det der stemmer på installasjonen av INPA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Hei,Etter hva jeg vet, skal du få kontakt med bilen, men enten kun på motorstyringa, eller et par moduler i bilen. Den kabelen du linket til tror jeg funker bra, virker som de er ganske seriøse de som selger den. Jeg har dog aldri prøvd den selv. Er du sikker på at com port og alt det der stemmer på installasjonen av INPA? Jeg får ingen kontakt med bilen via INPA. Dette med comport osv vet jeg virklig ikke om stemmer, men når jeg installerte huket jeg av com port via usb eller hva enn som det står når installasjonen spør om dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå