killarinc Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Fungerer dis/sss osv på samme måte uten modifikasjoner på m5 e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 har byttet fra lcm2 til lcm3 på min 540(1997) lcm fra en 1998modell fikk endre kmstand og vin uten problemer med bmwscanner. men måtte inn på progman(tror jeg det var) å matche denne opp mot moduler i bilen for å bli kvitt diverse check meldinger. mener jeg måtte først nulle ut kmstand i bytte modulen før jeg kunne skrive ny kmstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 noen som har en løsning på å bruke bmw-scanner med k+dcan usb adapteren til inpa? Den funker med 1.4.0 demoen, men ikke "hovedprogrammet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Trodde ikke det var mulig i det hele tatt jeg? Vet du hvordan man ser forskjell på demoen og den andre? Får man tak i full versjonen? Usikker på hvilken jeg har selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Demoen er laget for å fungere med alle kabler, må ha en Pa soft kabel for at det skal funke, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Funker disse billige 30-40 dollars kinakopiene? Noen som har en anbefaling til hvor man kjøper adapteren? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Les første post. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Les første post. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Der står det jo bare søk på ebay... men det er jo kun dropshipping, men fra hvor... ser de koster 34 dollar og gratis frakt fra dealextreme f.eks, er de jeg lurer på om noen har prøvd... Eller 29 dollar fra obdchina, sjekket ikke frakt der i forbifarten. Edit... glem den siste, 20 dollar frakt... Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Vet ikke hva som selges på de plassene, men så lenge det er inpa/ediabas så er det nok samme kvaliteten på alt kan jeg tenke mej.. Den jeg har selv har jeg sett igjen mange plasser, både litt billigere og en god del dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Inpa ediabas har jeg, alt det der er ok, dis og den pakken og. Men har en abs-modul fra e46 i e30, og diagnose og alt slikt er ok, men kan ikke gjøre programmeringer. Kan ikke bruke ncs, da den ikke får lest ut hvilken bil det er... ser med bmw-scanner (demoen i hvert fall), er det mer håp... Så det er bmw-scanner jeg er på jakt etter. Men har nå bestilt fra dx.com, tar vel noen uker før den kommer. Blir flott å ha i samlingen. Venter fra før på psa tester. Har kabler fra diy auto til inpaen, virker bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 tror ikke den vil fungere Rogern, må nok kjøpe den fra PA soft http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-sc ... 0〈=eng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Noen som har ett forslag til mitt INPA problem. Når jeg velger 1 serie, og deretter Engine -> M47TU2. Så får jeg en feilmelding som heter sys-0012 "Identification failed", google klarer ikke gi noen vettuge svar. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 tror ikke den vil fungere Rogern, må nok kjøpe den fra PA softhttp://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-sc ... 0〈=eng Så de her som bruker bmw-scanner har betalt 650 dollar...? Skeptisk... Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Neinei, kjøper på ebay for $30 Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Ok, har aldri prøvd jeg, det enneste jeg vet er at inpa/dis kablen er ikke den samme som bmw scanner, selv om den funker i demo versjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå