Bjornhbjelland Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Da har eg fortsatt fått prøvd meg litt ut i BMW Scanner 1.4.0 og da var ein fornøyelse. Fikk til og med til Us lys å E39en. Men det var ikkje med å aktivere Daglight Runding Us lys 1 eller 2. Det funka ved Front turn signal as park light. Men syntes de lyste litt for svakt. Er det noken verdier som kan stilles på for å få litt sterkere? Ellers noke andre gode forslag til ka eg kan ordne med? Fikk til å tilbakestille service også! Fantastisk program! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Buker BMW Scanner samme kabel som bla inpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Buker BMW Scanner samme kabel som bla inpa? Nei, bmw scanner er en "spesiell" kabel. Den er sikkert ikke så spesiell, men den er laget for og kun fungere med bmw scanner. Sikkert noe elektro mikk makk som gjør dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Kjøp en billig kinasak, funker fett. Finnes på bl.a dx.com sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleCow Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Hei Jeg har kjørt en diagnose på bilen min og fått opp feil melding "65 charging pressure control". Jeg har problemer med at bilen mister effekt ved bratte bakere. Virker som motoren går i feil modus, nesten som turboen forsvinner (dette gjelder kun i 4 gir på rundt 2000 omdreininger og oppover). Nå dette tilfelle slår inn, ligger denne feilmeldingen lagret. Noen som har en ide hva dette betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Kjøp en billig kinasak, funker fett. Finnes på bl.a dx.comsent by me, with Tapatalk 2 Men BMW Scanner fungerer vell ikke på 1-serien, og facelift E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Nei det gjør den ikke. INPA gjør det, men du må ha ret kabel om det er nyere/eldre en 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Har en 06mod, med inpa. Men jeg sliter med feilmelding når jeg forsøker å kjøre diagnose på motor spesifikt. Får lest av feilminnet i sin helhet, men får ikke feil i klartekst. Bare feilkoder i form av 1-2bokstaver og tall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Har du prøvd og installere INPA på nytt? Eller lastet ned fra en annen side? Kan jo være tull med programmet, eller en dårlig kabel kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvartBMW530d Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Kan noen ut i fra dette bildet se om det er noe galt? På sylinder 5 er det mye høyere verdi enn på de andre. Bilen går dårlig å rister på tomgang. 2001mod 530d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Dette tyder vel på slitt injector, men må kanskje sjekke innvendig lekasje også, for og være sikker? Den skal være innenfor -5 til 4, og er oppgitt som kritisk over eller under dette i DIS.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Hei, e39en min vil ikke starte.. vurderer på om at det er ews boksen som tuller.. men er det noen kabler jeg kan bruke med usb portene på laptopen min? Carsoft blir litt for dyrt.. evt gi meg en link der de selger sånn med usb kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Hei, e39en min vil ikke starte.. vurderer på om at det er ews boksen som tuller.. men er det noen kabler jeg kan bruke med usb portene på laptopen min? Carsoft blir litt for dyrt.. evt gi meg en link der de selger sånn med usb kabel? Post nummer 1! Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvartBMW530d Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Dette tyder vel på slitt injector, men må kanskje sjekke innvendig lekasje også, for og være sikker? Den skal være innenfor -5 til 4, og er oppgitt som kritisk over eller under dette i DIS.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Jeg har sjekket returmengde, og alle var rimelig like. Men hva er det det egentlig viser på bildet? Er det at dyse 5 slipper igjenom mye mer enn de andre? Kan det værre missvisende? Tenker da på at dyse 5 prøver å kompansere for en anen dyse, som ikke fungerer, og derfor pøser på med diesel? Bilen bruker også veldig mye diesel, ca. 1 liter på mila uansett kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Så mye vet jeg ikke, da må du nesten høre med TRF, han kan nok gi deg et godt svar på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå