Dirty Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 jasså, da lærte jeg meg noe nytt idag også, men syns de kunne laget det litt mer anonymt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Dere får ta en titt på denne da. Tror vitterlig ikke BMW hadde laget en utgave som kun var til og se på, og enda mindre latt folk få se den dersom den var forsterket med "løftebukker" for og si det sånn. Se på filmen, og studer bildene som eksisterer av bilen. Vil man da fremdeles prøve og forsvare at bilen er forsterket med utlagt blekk slik at den ikke skal knekke i to, så værsågod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Youtube er sperret her ombord. men har sikkert sett den før om det er en video som bl.a filmer under bilen. Kanskje de kan fjernes om alle lover å ikke åpne dørene? ikke vet jeg. Bjelkene er ihvertfall på alle bildene av bilen i magasinet, bortsett fra det på forsiden av bladet, og er nevnt flere ganger. bl.a her: While the M5 certainly was (and still is) a fully functioning machine it certainly wasn't constructed with the same attention to detail as some of the other prototypes we've featured - Such as the M8 in the February issue - Thanks to the lack of proper chassis strengthening. As a result BMW could not give us any idea to how the car would have driven or what its projected performance figures would have been, although Ammerschläger did say that it weighed over 100 kilos more than the hardtop which would have inevitably slightly blunted its acceleration shove. Det er ihvertfall ikke en løftebukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw85 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 jeg har samme ide med en bmw e36 å jeg ringte tekninisk avd på bt å det viste seg at det er ikke opp til dem å godkjenne ombyggning til pickup,skal du ha det godkjent så må du til bmws import avd sa de til meg pluss at et godt råd var å stive av godt i bund sa de.så får du det godkjent hos bmw import da tar du med de papirene til bt så er det i orden utrolig nok hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 E36 kan vel muligens la seg gjøre om man baserer seg på cab, og lager lokk over "planet"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Så jævlig rått med e34 cab! Høg vil ha-faktor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 BT har jo godkjent MB W124 pickup. Dog ble disse ombygd av firma i Tyskland, og ikke privatperson i Norge. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37219393 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Så lenge staten har papirer fra produsenten så godkjenner dem det meste, men da vil det være vanskelig å få godkjent en E34 pickup. Iallfall såfremt du får ett firma til å bygge den og stå som produsent med godkjenningspapirer slik som med 124en over her. Systemet er som vanlig veldig tungvindt og inngrodd akkurat her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Den rammen under ///M5 Cabben er kun for at den skal kunne löftes med truck !! Jeg har vært hos BMW Classic .og der er flere biler utstyrt slik !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Den rammen under ///M5 Cabben er kun for at den skal kunne löftes med truck !! Jeg har vært hos BMW Classic .og der er flere biler utstyrt slik !!! Det hørtes mer logisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Det var jo ikke akkurat pent. Hvor mye kulere er det ikke å satse på E34 coupe, om du først skal bygge om en E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Jeg synes ikke slike ombygginger er fine. Den coupé varianten Marius viser illustrerer problemet. Det er flere ting som er helt galt med den bilen i forhold til tilsvarende originale varianter fra BMW. Først og fremst er B-stolpen for langt foran i karosseriet. Dette fører til at fordørene er for små (korte) og sidevinduene bak er for store. Helningen på C-stolpen er også for høy iom. at den stadig er en original sedan og ikke en coupé. Pickup betyr forøvrig i bilsammenheng liten lastebil. Hvem i alle dager vil ha en BMW med lasteplan?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Jeg synes ikke slike ombygginger er fine. Den coupé varianten Marius viser illustrerer problemet. Det er flere ting som er helt galt med den bilen i forhold til tilsvarende originale varianter fra BMW. Først og fremst er B-stolpen for langt foran i karosseriet. Dette fører til at fordørene er for små (korte) og sidevinduene bak er for store. Helningen på C-stolpen er også for høy iom. at den stadig er en original sedan og ikke en coupé. Pickup betyr forøvrig i bilsammenheng liten lastebil. Hvem i alle dager vil ha en BMW med lasteplan?... Hmm det er sant Tenkte ikke på B-stolpen og dette problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Den rammen under ///M5 Cabben er kun for at den skal kunne löftes med truck !! Jeg har vært hos BMW Classic .og der er flere biler utstyrt slik !!! Takker så mye for oppklaring rundt det emnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 E39 M5 pick up fra Australia hvor de elsker sine UTEs www.m5ute.com.au Syns å ha sett snurten av en E30 pick up stående ved en gård ved Bosberg utenfor Trondheim. Husker ikke om det var skilter på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå