LasseEllingsen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Flott bil, og nyyyydelig interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Drømme bil. Bra det fortsatt finnes nye biler med sikkelig bensinmotor og manuell i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Ja, dette er så langt det er mulig en perfekt E92. Nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Takk igjen (Ikke at jeg har gjort så mye med den akkurat. Bare kjøpte den slik jeg ville ha den). Er vel fristende å si at M3 er den perfekte E92, men så lenge økonomi spiller en rolle, så vil jeg påstå at denne er et veldig godt alternativ. Snill på forbruk, samtidig som den går rimelig bra. Den gir i hvertfall meg masse glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Dette bildet var helt suverent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 På enkelte steder går utviklingen i gal retning. Heldigvis er tempmåler for kjølevannet tilbake da. Håper det samme skjer med jekk og reservehjul i fremtiden. Enig med deg. Reservehjul og jekk hører hjemme i en bil som skal brukes. Men det er vel egentlig oljetemperaturmåler som er med i instrumenteringen nå. I alle fall er det slik på vår E92. Denne er jo fin når du skal finne ut at motoren er varm nok til å virkelig kjøres med høye turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Du har selvsagt helt rett. Er oljetempmåler jeg har. Og som du sier er jo det enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowshit Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Skjer ikke akkurat veldig mye med denne bilen, men har en liten oppgradering på gang her. Fikk pakke i posten i dag: Ingen grunn til å gjemme bort godlyden, tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Da har jeg rukket å bli skitten. Skifte eksos på bil uten løftebukk er en jobb for spesielt interesserte... Liten videosnutt. Ganske stillegående, men av erfaring vet jeg at lyden kommer seg etter noen mil: http://youtu.be/HBPSnJ319Vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Og plutselig kom snutten inn på Supersprint sin offisielle side. En fra Supersprint tok kontakt og ville ha videoen inn der. Så ikke den komme akkurat... http://www.supersprint.com/en/doc-19-3.aspx http://www.supersprint.com/en/doc-s-19-640-1-bmw_e92_325i___supersprint_rear_exhaust_980806.aspx Edit: Lagt til bedre link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Og plutselig kom snutten inn på Supersprint sin offisielle side. En fra Supersprint tok kontakt og ville ha videoen inn der. Så ikke den komme akkurat...http://www.supersprint.com/en/doc-19-3.aspx Cool... absolutt en fin bil også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå