Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for min del er det fargen som er værst. men den er sikkert artig med kompressor og vanlig manuellgir. nå har jeg ikke prøvd smg så jeg skal ikke uttale meg om det, men vil tru at manuell holder litt bedre ved bruk av kompressor.

utingen med kompressor igjen er jo at den ikke er godkjent, så eukontroll ect blir prakk...

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det der er ikke den eneste tungsolgte e46 m3. Den røde med delskinn of lite utstyr har liggi i 2 år... men er kun pga den stygge samlinga den phonixgelb ikke er solgt.

Skrevet

Grunnene er:

1: Pris er for høy

2: Buret begrenser bruken (og utelukker dermed de fleste potensielle kjøpere)

3: Fargen er relativt sær

4: Stylingen i fronten (fanger, øyelokk, panser) skaper inntrykk av billig, harry styling. Man legger ikke merke til bilen som helhet, men bare fronten. Særlig luftinntakene (fake eller ekte?) på panseret bryter fullstendig og stjeler oppmerksomheten.

5: Kompressor som sannsynligvis ikke er godkjent

6: Hva er historikken på bilen?

Alt i alt ender det opp med å være en bil for de ekstremt få.

Skrevet

Andre felger og originalt panser så hadde denne vært meget stilig.

Det jeg reagerer aller mest på er at det er brukt 75.000,- på ekkel karbon.

Skrevet

Hadde jeg hatt penger til slik bil hadde vel ikke fargen vært så ille, er jo bare og lakkere den det ;) Hellrot hadde vært fin på den der med de detaljene.

Skrevet

Kan ikke skjønne at denne ikke er blitt solgt, fargen er jo noe utenom det vanlige og det ser ut som at selger har brukt mye tid og vedlikehold på den. At den har halv bur er jo ikke noe annet enn positivt om du i verste fall skulle take med den.

Hadde jeg hatt penger nok så hadde jeg kjøpt den lett! Og jeg er ikke så mye e46 elsker, men noen er sinnsykt råe!

Skrevet

Hiver meg på her: Den bilen er glorete og stygt stylet etter min mening. Den fenger nok hos en del av de yngste, men de har ikke råd til den.

Prisen er også noe drøy. E46 M3 er jo generelt litt stivt priset. Gode, originale eksemplarer burde havnet under 400k etterhvert. Og denne burde vært billigere enn de helt originale, rett og slett pga sitt smale kundespekter.

Skrevet

Det er jo ikke til å stikke under en stol at de fleste M biler er overpriset. Både E46 M3 og E39 M5 koster ofte mer enn en vanlig ny bruksbil. Men det er igjen ingen tvil om at slike biler er for spesielt interesserte. Få er villig til å betale forsikringspremien, drivstoffkostnader og delepriser på en slik bil.

Skrevet

Her er vel kanskje årsaken til den litt høye prisen ;)

Salgspant i motorvogner: VF82927 NOK 453.610,00

Skrevet

Dette forklarer jo bare at selger tok lån på bilen når han kjøpte den, noe som ikke er spesielt uvanlig for en dyr bil... Jeg synes bilen ser tøff ut, men har også hørt snakk om at den er tidligere vraket, så historikken og alt gjør at jeg styrer unna. Den er også kanskje litt overkill for min smak.

Skrevet

Dette forklarer jo bare at selger tok lån på bilen når han kjøpte den, noe som ikke er spesielt uvanlig for en dyr bil... Jeg synes bilen ser tøff ut, men har også hørt snakk om at den er tidligere vraket, så historikken og alt gjør at jeg styrer unna. Den er også kanskje litt overkill for min smak.

Joda klart han har lån på den, derfor vil han vel sikkert ha igjen mest mulig for å ikke gå i minus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...