janerik171187 Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 kræsja litt sånn går det når man kjører på rudskogen Tare Jansen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 (endret) Fikk oppgradert firmware i bilen i går. Og i dag kunne jeg da oppdatere navigasjonskartet til 2015 premium, fikk det ikke til via usb tildeligere fordi firmwaren var for gammel [emoji14] Kjekt med slike småting på plass Endret Juli 23, 2015 av codex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Montert big brake kit foran, skal montere bak imåra og termostat iløpet av helga, så er bilen klar for ferie om et par uker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas81 Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Ladet min fantastiske i3 janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Bytta olje, bunnpanne med filter og tettningshylse rundt stikk på automatkassa på min 530d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Vel, JEG har ikke gjort så mye, men Riis Bilglass har.Ny frontrute, MED "solskjerm" stripe øverst (før hadde jeg ingen). Og selvsag, når jeg vil teste ny rute i regnet, så er det meldt fint vær..! Må ha nye viskere da.. De gamle er skutt. Bilextra skulle ha 650,- for et sett.. Hjelpe meg! I morgen skal jeg ta en liten visitt til garasjen til en kompis fra latvia, skal sansyneligvis lakke fangeren forran da den er full av steinsprut og ser helt jævlig ut. Gleder meg til og høre prisen. Ellers monterte jeg avtagbart hengerfeste i helga.. ENDELIG er det i bok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Vasket felgene med Biltema sin felgrens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Så pent det ble? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Det her er ikke et underveis-bilde. Det ble permanent sånn. Felgene var hvite før. Nå er de flekkete i bajs-rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Derav spørsmålstegn... Men hva i alle dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Kan være vanskelig å forstå seg på hva andre mener på nett veit du Skjønner ikke hva som skjedde jeg heller. Ser ut som at det har reagert med klarlakken eller noe. Begynte å spyle av etter 5 minutter som anvist, så ser ikke hva jeg har gjort feil. Brukt en annen felgrens og bilshampo på disse tidligere uten problemer. Sendt mail til Biltema for å høre hva de mener om saken idag. Er ikke akkurat gratis å omlakkere. Noe særlig av møkka har den ikke løst opp heller, så lurer på hva som var på den flaska. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 Akkurat hvorfor man ikke skal bruke biltema sine "kjemikalier".. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 Kan være vanskelig å forstå seg på hva andre mener på nett veit du Skjønner ikke hva som skjedde jeg heller. Ser ut som at det har reagert med klarlakken eller noe. Begynte å spyle av etter 5 minutter som anvist, så ser ikke hva jeg har gjort feil. Brukt en annen felgrens og bilshampo på disse tidligere uten problemer. Sendt mail til Biltema for å høre hva de mener om saken idag. Er ikke akkurat gratis å omlakkere. Noe særlig av møkka har den ikke løst opp heller, så lurer på hva som var på den flaska. Har du prøvd en annen felgrens? Prøv enten AutoGlym sin felgrens, eller Scholl sin Rim 7 hvis du har tid til å vente på å få det i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 Det virker som at det er mulig å gnikke det vekk og få felgene matte, men det blir i så fall en relativt omfattende jobb. Har andre felger på vei i posten, men interessant å høre hva Biltema kommer til å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 (endret) Byttet bakre fremre foring til powerflex, topplager bak, klosser + skiver bak og satt på senkesett 40/30 Supersport. Måtte F meg ut med alle deksel og trekk i bagasjerommet for å få tilgang på topplageret.....Blei lavere enn forventa... HmmSent from USS Enterprise Endret August 15, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå