RF91 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Satte på nye felga i går. Blir litt klarere for sommeren nå bulvest, S. Gunstad og adne95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Hvorfor bytta du ut bbs'ene? Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Blei så fort lei de Så bytta de i noen andre felger som forhåpentligvis skal få lakk snart. Og så kom jeg over disse ved en tilfeldighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Da var sisste hjullager på bilen byttet, sammen med abs føler og bremseskjold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars78 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Overhaling av dobbel vanos og ny toppdeksel pakning. Fikk betydelig bedre drag etter vanos jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Skiftet Svinghjul, og strammehjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Bytta bremserør bak, ny skiver og klosser foran og PKK-godkjent 7-serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Så da er Jenny kjørbar med andre ord? (hvis det er lov å si?) hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Glemte å skrive det inn her i går. Men jeg fikk montert ny frontrute, av typen klimakomfort. Deilig å få det igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Satte på nye felga i går. Blir litt klarere for sommeren nå Denne kunne jeg tenkt meg og sett mere av, pen bil! Likte dog bedre BBS RS2 hjulene Skulle også fått justert fangeren litt bedre om det er mulig. Sliter selv med at min kopifanger ikke følger 100% buen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 fikk fiksa sikringa som ryker hele tia på 02 touringen, var horna som kødda (kopla bort) bare masse rustsveis igjen da og litt understellfiks tok en prøvetur, livsfarlig drar heftig til venstre ved brems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 fikk fiksa sikringa som ryker hele tia på 02 touringen, var horna som kødda (kopla bort) bare masse rustsveis igjen da og litt understellfiks tok en prøvetur, livsfarlig drar heftig til venstre ved brems så seint du skrur da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 så seint du skrur da solgte bil nå klokka halv 4 da nå er det senga, opp 06:45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 I dag tok jeg mine årlige malingsrunder som består av å pusse bremskjold, calipperene og male di. Dette gjøres hvert år hos meg. Calipperene er høyglans grå. Bremseskjold er høyglans sort. Ser plutselig helt nytt og fint ut. Mye finere når folk ser på felgene og ser reine og fine calippere. Felgene fikk seg også en meget solid rens med WURTH sin felgrens på sprayboks. Bedre skal man lete lenge etter! (min erfaring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 solgte bil nå klokka halv 4 da nå er det senga, opp 06:45 Ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå