Gå til innhold

Familiebilen E34 540i/6 Touring


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Stemmer det er på vei opp :) av alle jeg fikk pm av så var det bare 1 som var int for 50 ish. Resten var nyskjerrige på alt annet, mens 2 var seriøse på 60 med alt av deler, men tok til fornuft etter en prat med en kompis ( som å forsovet var int i bilen ) 

den blir beholdt ja, men når den blir å se på veien igjen er uvist desverre. Skal bygge ny leilighet i kjellern her, jeg har mye andre prosjekter! men ting skjer ;) må jo ha en bil og trekke Vannscooteren med, så må vell også få taki ny M5 bakfanger med hengerfeste utkappa✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kennethe34 skrev:

Om man sammenligner med den her http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=70023751 så er 60 slettes ikke noe upris!

Jeg er av oppfatning av at E34 markedet er på tur oppover for tiden, skal man ha så er det på tide nå!

Blir denne beholdt?

Synd det ikke gjelder 520 enda :lol:

1 time siden, liffi skrev:

Stemmer det er på vei opp :) av alle jeg fikk pm av så var det bare 1 som var int for 50 ish. Resten var nyskjerrige på alt annet, mens 2 var seriøse på 60 med alt av deler, men tok til fornuft etter en prat med en kompis ( som å forsovet var int i bilen ) 

den blir beholdt ja, men når den blir å se på veien igjen er uvist desverre. Skal bygge ny leilighet i kjellern her, jeg har mye andre prosjekter! men ting skjer ;) må jo ha en bil og trekke Vannscooteren med, så må vell også få taki ny M5 bakfanger med hengerfeste utkappa✌️

Bra du skal beholde den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Haha, må få begynt da, blir gromt når du får montert pressa !! :D
Endel som må gjøres på min også, men håpløst når jeg bor i spania for tiden :/
Men har et par uker ferie i juni før treffet så håper på å få gjort endel da, men får nokk bare kjørt lørdagen, må tilbake på jobb på mandagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten handle liste hvis noen i nærheten har dette:

rustfri førerdør ( eller alle 4 hvis du ikke vill splitte ) helst med el

panser ( facelift ) 

forskjermer

nye kanaler om noen har liggende.

Grått hanskerom - midtkonsoll ( "alt under dæsj") uten lister

grått pent gulvteppe til bak (baksete gulv)

avtagbart hengerfeste - 

m5 bakfanger med h feste hull med deksel - kan evt byttes i min M fanger uten luke! 

 

 

 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei noe bedre med litt ordentlige stoler✌️ " sjekk linselusa "

 

Meste av deler til 540'n er i boks, men trenger fremdeles et rustfritt bredfront panser om noen har! 

image.jpeg

Endret av liffi
Tekst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...