Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Tja, jeg liker det jeg as. Må bare finne et billig webasto kit også. Er kaldt!

 

Skulle gått an å programmere setevarme med timeren på ventilasjonsanlegget. Send meg delenr på kontakt til låsene lasse så skal jeg fly og ta til deg ASAP:

 

Hmm. Joa, når det fungerer så. Delenummer på kontakten: 61138364520

 

Flott bil, og flott prosjekt :)

 

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger støtt og stadig med i denne tråden selv om jeg ikke sier så mye, skulle ønske jeg var like kreativ og fingernem selv. Men motormessig står det stille her synes jeg, det som virkelig hadde kronet verket her hadde vel vert å fått inn en M67D44 dieselåtter ifra 745d 8) Er vel så godt som umulig å få godkjent slikt noe hos biltrangsynet dessverre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser her ja. Det var på tide at soft close kom, du har vell snakket om det i snart to år :)

 

Ja, nå var tiden inne for å gjøre noe med dette. :)

 

Jeg følger støtt og stadig med i denne tråden selv om jeg ikke sier så mye, skulle ønske jeg var like kreativ og fingernem selv. Men motormessig står det stille her synes jeg, det som virkelig hadde kronet verket her hadde vel vert å fått inn en M67D44 dieselåtter ifra 745d :cool: Er vel så godt som umulig å få godkjent slikt noe hos biltrangsynet dessverre ;)

 

Hyggelig å høre, Fredrik! Jeg er igrunn ganske fornøyd motormessig og jeg tror nok ikke at jeg kommer til å gjøre stort mye med maskineriet i denne. "Hvis om atte, dersom atte" motoren på ett eller annet vis havarerer blir det nok konvertering til S85B50 i kombinasjon med M-tech og uten firerørs eksos. 

 

Hvis du mangler tips og ideèr til oppgraderinger på din F10, ville helt klart gått til investering av LCI-ramme rundt navigasjonsskjermen din. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre, Fredrik! Jeg er igrunn ganske fornøyd motormessig og jeg tror nok ikke at jeg kommer til å gjøre stort mye med maskineriet i denne. "Hvis om atte, dersom atte" motoren på ett eller annet vis havarerer blir det nok konvertering til S85B50 i kombinasjon med M-tech og uten firerørs eksos. 

 

Hvis du mangler tips og ideèr til oppgraderinger på din F10, ville helt klart gått til investering av LCI-ramme rundt navigasjonsskjermen din. :D

Ja det er ikke nødvendig å forandre på noe man er fornøyd med og som funker, skjønner helt klart det :)

Hehe, akkurat den LCI ramma har jeg tenkt på selv faktisk :) Kommer nok til å gjøre litt enklere og små retrofits med tiden, kanskje gå så langt som å få tak i el innklappbare sidespeil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå var tiden inne for å gjøre noe med dette. :)

 

 

Hyggelig å høre, Fredrik! Jeg er igrunn ganske fornøyd motormessig og jeg tror nok ikke at jeg kommer til å gjøre stort mye med maskineriet i denne. "Hvis om atte, dersom atte" motoren på ett eller annet vis havarerer blir det nok konvertering til S85B50 i kombinasjon med M-tech og uten firerørs eksos. 

 

Hvis du mangler tips og ideèr til oppgraderinger på din F10, ville helt klart gått til investering av LCI-ramme rundt navigasjonsskjermen din. :D

Hvor dyr er den LCI rammen? Har du delenummeret? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, LCI-rammen gjør utrolig stor forskjell. Den var ikke helt plug and play på F01, men det er en smal sak å få den til å passe skikkelig. For mitt vedkommende måtte jeg frese nye styrespor i den nye rammen, da det var forskjell på pre-LCI og LCI skjerm, men dette er en utrolig enkel jobb. Hvorvidt det er samme for F10 vet jeg ikke, men jeg kan ikke se for meg at det skal være umulig her heller.

 

Delenummer for ramme med 10" skjerm: 65509301374 (pris: 325kr hos Koed).

 

Hhv. før og etter:

 

62_2118639610_xl.jpg

 

post-38588-0-50142900-1412110205_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...