Reef89 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Veldig flott hjul som satt som ett skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Har snart ikke noe bil a ha de pa, as du skal fa ha dem i fre gitt Men det ser iallefall unektelig bra ut! Hehe, da må du skaffe deg en bil som du kan sette slike på! Det essensielle er å kjøpe bil til felgene og ikke omvendt. Veldig flott hjul som satt som ett skudd Takk for det, Reef. Jeg er meget tilfreds! Her er forøvrig noen dagsferske bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Lekkert dette, Salty! Ser meget bra ut med Style 121 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Flotte bilder Lasse. Fantastisk valg av felger! For å være litt pirkete så er felgen på bilde to litt møkkete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Svært pent! Har virkelig sansen for 5'ern din, helt riktig modifisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Lekkert dette, Salty! Ser meget bra ut med Style 121 Takker, Daniel! Flotte bilder Lasse. Fantastisk valg av felger! For å være litt pirkete så er felgen på bilde to litt møkkete Takktakk. Det er ikke bare felgen som er møkkete, men bilen også. Vasking er påkrevd en av de nærmeste dagene! Svært pent! Har virkelig sansen for 5'ern din, helt riktig modifisert Takk, det var hyggelig å høre. Jeg liker det best innenfor originale rammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Steike, ble litt missunelige på vintefelga dine der, de gjorde seg virkelig på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Det ramlet inn noen slike i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Det ramlet inn noen slike i dag.. $T2eC16hHJIYE9qUcQYMyBQO9U!SptQ~~60_57.jpg Hehe, Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Det ramlet inn noen slike i dag.. $T2eC16hHJIYE9qUcQYMyBQO9U!SptQ~~60_57.jpg Hva slags lykter er dette da? Facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Ja, det er facelift lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Dette lover bra når starter monteringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Ja, satser på at det blir bra til slutt. Jeg har faktisk vurdert (ikke skyt meg) hvite LED-pærer til å sette i coronaringene, men vi får se hva det blir til. Jeg starter ikke monteringen før jeg får LCM 2 innen et par dager, i tillegg til at jeg må få gjort ferdig adapterkablene for at lyktene skal være plug and play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Ja, satser på at det blir bra til slutt. Jeg har faktisk vurdert (ikke skyt meg) hvite LED-pærer til å sette i coronaringene, men vi får se hva det blir til. Jeg starter ikke monteringen før jeg får LCM 2 innen et par dager, i tillegg til at jeg må få gjort ferdig adapterkablene for at lyktene skal være plug and play. Du kommer nok aldri til å angre på hvite ringer Blir det DIY på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Jeg vil anbefale hvite halogen-pærer. Ingen feilmeldinger, ingen ekstradingser og ingen tull. Har selv bestilt dette til 1-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå